Yahu benim defenderde arabayı yoracak hertür şart var üzerinde ise sadece 2,5 litre 85 beygirlik motor var, alıdığımda 3-5 bişeyler yaptım o günden beri kaput açılmadı daha, aldığımda km 185 000 şu anda 191 000 % 20 az gösteriyor sayaç, 7-8 bin km eder bunun neredeyse hepsi arazide geçti, kayaya çarpıp yardığım ön diff i saymazsak (ki tüm armut 250 tlye yenilendi, Toyotada böyle bir arıza 3-5 bin tl lerden başlar) 0 arıza , bu arabanın neresi sorunlu bende bunu anlayamadım :
Discoyu söylememe gerek yok onunla yaptıklarımın yarısını başka bir markayla yapsan 1 haftada perte çıkar, 3 senede çıkan tek arıza şaft takozu ve eksoz kırılması. Bu aracın neresi sorunlu şimdi :
normal servis giderleri ayrı ki onlarda çok ucuz şeyler, yağ değişimi, buji, kablo ,filtre vb. değişiminden ibaret.