Land Rover Fotoğrafları

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan KuruKafa Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 6,155
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 902,991
Ynt: Land Rover Fotoğrafları

defender 110

[attachment=1][attachment=2][attachment=3]





 

Etiketler
Ynt: Land Rover Fotoğrafları

Ya bu yukarda çadır işi çok keyili ancak ormanlık bölgede problem yaratıyor.Ağaçlara takılıyor..Aksiyonlarda dikkat etmek gerek..Hareket kabiliyetini kısıtlıyor..Ama yinede güzel.
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

Cadir sadece konaklamak icin kuruluyo biliyorum cadirla arac hareket ettirilmiyo. Konaklama yerinde kuruluyor.
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

ben toplandığı zamandan bahsediyorum zaten..benim bir arkadaşım kullanıyor..kapalıyken takılıyor zaten..
 






Ynt: Land Rover Fotoğrafları

edaghan' Alıntı:
standart lastik! devamı var mı?

Discovery gezisi fotoğraflarının arasından aldım, bende devamı yok,
Genelde disco 1 lerin fotoğraflarını kopyalıyorum ;D
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

Sanırım bunlarda standart lastik.

[attachment=1]

[attachment=2]



 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

bu araç standart lastikle de oldukça başarılı... ama MT lastikli bir kaç tanesinin fotosu ve videosunu bulmak lazım.
 



Ynt: Land Rover Fotoğrafları

Engin bey

Ya biz bazı şeyleri yanlış biliyoruz yada eksik bildiğimiz için yanlış yorumluyoruz galiba.
Bende bu araçlar araziye girmez diyenlerdendim.
Ekte Arjantinde yapılmış bir discovery 3 gezisinin fotoğrafları var.

[attachment=1]

[attachment=2]

[attachment=3]

[attachment=4]

[attachment=5]









 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

[attachment=1]

[attachment=2]

[attachment=3]

Bir fotoğrafta ingilteredeki ilk yardım aracından

[attachment=4]







 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

Türkiye'de LR3 & LR4 ve benzeri araçların araziye girmelerine tek engel "alım" maliyetleri. TR'de 90.000 Euro verip aldığı sıfır LR3'ü direkt araziye sokacak kaç kişi çıkar kı?
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

edaghan' Alıntı:
Türkiye'de LR3 & LR4 ve benzeri araçların araziye girmelerine tek engel "alım" maliyetleri. TR'de 90.000 Euro verip aldığı sıfır LR3'ü direkt araziye sokacak kaç kişi çıkar kı?

Kendimce yurt dışındaki durumu kıyaslamaya çalışıyorum.
Bugün arazide kullanılan FJ40, FJ60 ların sayısı kadar, belki daha fazla FJ80 ve FJ100 serisi araç var, FJ200 serisinin bile modifikasyon parçaları hazır.
LR de ise bu durum tam tersi, (Defender her zaman defender onu sınıflama dışı tutarsak ) mesela arazide birfiil kullanılan Disco 1 lerin sayısı yurt dışındada Disco 3 lerden çok fazla.

Bunun sebebi LR nin fiyat politikasımı? yoksa daha şehirli araçlar yarattığı içinmi? Düşünmek lazım.
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları


ikisi birden, LR larda defender serisi haricindeki tüm modeller şehir aracına kaymaya başladı. Ama günümüzde tamamen arazi aracı gibi üretilen ve alıp kontağı çevirip direk araziye sokabileceğiniz kaç marka ve model kaldıki? Hepsi arazi için ciddi modifiye istiyor, ve dolayısı ile aracın modeli ne kadar yeniyse modifiyede o kadar masraflı oluyor. Yeterince paramız olsa discovery 3 ve 4 lerle de çok ağır offroad yapılabilir. Yeterki gereken ekleme ve çıkartmaları yapmaya para olsun.