Land Rover Fotoğrafları

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan KuruKafa Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 6,155
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 916,923
Ynt: Land Rover Fotoğrafları

engin dağhan kardeşime cevaben

benim neye tamah ettiğim şeklinde bir yorumu hangi sıfatla neye istinaden yaptığını bilmiyorum ama bundan sonra artık yapma arkadaşım, hatta bir adım ileri git ve beni, araçlarımı, motorlarımı, kullandığım yakıt türlerini hayatından çıkart çünkü bu yorum ve tavırların sinirimi bozuyor...
 

Etiketler
Ynt: Land Rover Fotoğrafları

niye kızıyorsun ki?

sen traktör, bamya, su mu gibi laflarla atışırken ben sinir olmuyorum... cidden, keşke şartlarım uygun olsaydı da dizel kullanmasaydım... laflarına eğlendiğim için gülümseyerek cevap veriyorum. ne yazık ki, 2 boyutlu yazı karakterleri her şeyi ifade etmiyor.

kimseyi kırarak bir sonraki adıma geçemem. eğer laflarımdan kırılıyorsan, özür dilerim. bir daha senin söylediklerine alıntı yapmam.

artı, V8 + LPG kombinasyonu kullanan tek kişi sen değilsin. herşeye ciddi bakma.
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

discovery-V8' Alıntı:
Beni biraz daha gaza getirin, ihtiyacım var, buradaki fotolara baka baka gaza geldim, bugün defender aldım, discodan sonra çöp tenekesi gibi geldi açıkçası.

Allah kolaylık versin umarım son noktaya vardığınızda içinize sine sine toplanmış bir aracınız ve şuan ki kadar sağlam sinir sisteminiz olur, kimi sanayi esnafının çalışma tarzını duyduktan sonra bunu da vurgulamak gerek diye düşünüyorum
Bu arada ANKARA da aracı toplayacağınız yeri paylaşırsanız arada gidip, keyifle izleme fırsatı bulabilirim.
Tekrar hayırlı olsun.
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

yavuz bey sessiz sedasız yapmışsın işi hayırlı olsun.350 buıck atalım birine delirtir aleti...
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları


Naci baba,

ağır olmamışmı biraz, ne dersin!
bende üzüldüm şimdi,

çok selamlar.
Mesut
 



Ynt: Land Rover Fotoğrafları



 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

Tüm iyi dileklerde bulunan arkadaşlara teşekkür ederim.

Bugün uzun incelemelerden sonra , araçların oldukça iyi durumda oldukları anlaşıldı, 87 model olmalarına rağmen kapı çerçeveleri dahi paslanmamış, bunda şasi numaralarından öğrendiğimiz, solihull / ingilterede yapılmış olmalarınında etkisi var sanıyorum.

Ne yapacağımıza karar verdik, Birini olduğu gibi bırakıyoruz( ilk 6 ay için), diğerini şasiye kadar soyup, şasiyi ve alümüinyup olmayan herşeyi Diferansiyel kovanları dahil kumlatıp galvanizleyerek sıfırdan başlıyoruz.

Motora ilerleyen aşamada karar verilecek, bu birazda bulunabilirliği ile ilgili, ilk tercih v8, hatta bulabileceğimiz en büyük hacimli v8 olabilir, makul ve mantıklı seçenek bulamazsak Puma ya doğru çevireceğiz rotayı, fakat yapmak istediklerim konusunda pumanın gücü konusunda endişelerim var, hem güç hem tork kıyaslandığında v8 lerle arasındaki fark tartışılacak gibi değil, yakıtları arasındada aslında büyük bir fark yok (LPG için söylüyorum), v8 lerin tamir ve bakım masraflarıda mutlaka çok daha düşük olacaktır,(Puma kullanan arkadaşlar alınmasın ama henüz arıza çıkarmadılar , çıkınca nedemek istediğim daha net anlaşılacaktır), ayrıca yaşadığım yer kış boyunca -18, -22 leri çok sık gördüğünden dizel çok sıkıntı yaratabilir

Kupa orjinale sadık kalınarak 2006 defender şeklinde herşeyi sıfırdan alınarak toplanacak, yürüyen aksam daha extrem birşey olacak, ilerleyen aşamalarda , kullanılacak lastik çapı , oranlar takviyeli parçalar yavaş yavaş hesaplanıp belirlenip alındıkça bilgi veririm.

Mekanikle ilgili kısımların bir çoğunu geceleri çalışarak (Ferhat ve Ahmet in Desteği ile ) kendim yapmak istiyorum, kaporta boya kısımlarını işin uzmanlarına bırakacağız, Kumlama için Bülent senin desteğine ihtiyacım var, Yavuz ve Umut un logistik ve mekanik desteğine ihtiyacım olacak ;D , Diğer arkadaşlarda fikirleriyle destek vereceklerdir diye umuyorum. Hatta buradaki fotolarla oldukça destek verdiler zaten;D

Bu kısmı kirlilik yaratmaması için işlemler başlayınca niyetli olanlara referans olması açısından yeni bir başlıkta paylaşacağım.

Selamlar
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

yavuz

aracın trafikte tescili açısından takabileceğin en yüksek hacimli V8 konusunu iyi araştır, takabileceğin motor hacmi konusunda birtakım kıstaslar var, söylemedi deme...

bana kalsaydı 389 cui sıfır motor alıp takardım (standart 450 hp) ama sonrasında bütün yürüyen aksamı buna uygun olarak değiştirmenin yanında motoru ruhsata işletmek gibi çocukların olabilir...

kolay gele

not:

3.procem tubular şase ve gövde üzerinde "plakasız" racer ona göre topla aracını...
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

yuhhh, ;D ;D Okadar büyük bişey istemiyorum abi ben , ozaman landrover, landrover olmaktan çıkar, 200-250 beygir civarı elektroniksiz bişey benim işimi fazlasıyla görür.
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

ndoganci' Alıntı:
not:

3.procem tubular şase ve gövde üzerinde "plakasız" racer ona göre topla aracını...

;D ;D Korkarım senin evlilik yakında son bulacak.
 




Ynt: Land Rover Fotoğrafları

birşey sorucam şu resimdeki g4 challenge üst sepetlerden satılıyormu? nerde bulunabilir?
 



Ynt: Land Rover Fotoğrafları

Yavuz abi öncelikle hayırlı olsun. İnan yapacağın işleri ve ortaya çıkacak canavarı sabırsızlıkla bekliyorum. Bu benim gibi diğer arkadaşlar içinde (henüz bir defenderi olmayıpta, hayallerini süsleyenler) yol haritası olacak. Senden bir belgesel bekliyoruz. Yardım konusunda SİVAS'tan birşey lazım olursa ( kar, buz, soğuk ) elimden geleni yapmaya çalışırım.. Hani olurya sevtap abla lotodan bir şey yakalayamazsa belki bende bir defender toplarken senden yardım isterim. Kolay gelsin.
 



Ynt: Land Rover Fotoğrafları

yavuz

benim bahsettiğim motorda elektronik hiç bişii yok, karbüratörlü falan, tamamen eski teknoloji... sadece motoru "base" alıp diğer kısımları motora uygun olarak birleştirmek gerekiyor, yani şanzıman,arazi, difransiyel, akslar, frenler vs vs 2 günük iş...

evlilik konusunda beni başkalarıyla karıştırma şeker...tuvalete giderken izin alanlardan değilim...