Land Rover Fotoğrafları

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan KuruKafa Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 6,155
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 915,919
Ynt: Land Rover Fotoğrafları


130 Hayırlı olsun mu demeliyim önce, :

(TR de 130 cok azdır, klüp bile kuramayız ama... sanırım devlet elden cıkardıkca artacak...)

130 un DCHCPU oldugunu dusunuyorum, en kullanisli nasıl kapanır konusu kisiye gore degisiyor; benim kanım en kullanislisi FOLEY in yaptıgı gibi Station wagon a cevirmek; tek kapi bi 109 bulup havuzundan kolaylıkla yapılır (kanımca), soyle birsey :


http://www.defender130.com/ linkinde iki tane 130 var zaten...

"Ifor Williams " in aliminyum kapali ustlugu var ancak, cok da hos durmuyor, zira çiftciler icin dusunulmus ve kaburgaları dışarıdan...

Ben yazın tenteyi yanları acık olarak kullanıyorum, kışın da tenteyi toparlayıp, kasanın ustunu bir tabaka su kontrası ile kapatıyorum... ki arazide manevralarda zaten uzun araba ile geri gitmek kâbus oluyor... ki zaten kasa boyu sadece 180 cm oldugu icin içinde uyumak mümkün (en azından benim için) diil :-[ tentenin uzun yolda yakıt sarfiyatını arttırdıgını da eklemek gerek...

147 ye cevirme fikri de olabilir ;D 110 HCPU kasası konacak o zaman... ;D

saglıcakla,

Engin
 

Etiketler
Ynt: Land Rover Fotoğrafları

"130 Hayırlı olsun mu demeliyim önce, Roll Eyes"

Teşekkür ederim o günlerde yakındır
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

şu 35'e çverilmiş Disco konusu benim de ilgimi çekiyor, ama maliyet nedir onu önceden bir planlamak lazım
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

Şu sayfada Def 130 pick up'ın kapalı kasa hale getirilme öyküsü var:

http://www.mulgo.com.au/defender-130-station-wagon.html
 




Ynt: Land Rover Fotoğrafları

 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

edaghan' Alıntı:
Şu sayfada Def 130 pick up'ın kapalı kasa hale getirilme öyküsü var:

http://www.mulgo.com.au/defender-130-station-wagon.html

Link için teşekkürler, camper olarak da biraz uzun olsa da hoş. Daha çok seyyar bir kapatma işlemi belki yarım belki çeyrek bir kapatma ve pick up görüntünün kaybedilmemesi daha iyi olur gibime geliyor. Bilmiyorum siz ne dersiniz?
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

edaghan' Alıntı:
birinci foto 130:
[attachment=1]

ikinci foto 147:
[attachment=2]

aslında bunlar çok güzel benimde çok hoşuma gidiyor.yaklaşma açıları az sanırım bu kapatılmış 130da
bir de çok maliyetli birşey olur heralde 147 tavanı filan bulmak lazım sanırım bunun için tam turluk bir araç aslında
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

edaghan' Alıntı:
Sarıyı istiyorum!!!!

hehee ben bu gidişle 32'lerde mi kalsam ne? 1.70 boyla nasıl binip inecem? hi-lift gibi bir tane de mini asansör taşımak lazım...
sariyi ne yapacan alt kısmı jeep bu saatten sonra yakişmaz ne öyle aks kesecek teker gidecek ;D ;D ;D
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

yazargezeryolçizer' Alıntı:
Yavuz çok güzel olmuş,
Ankara da sıkışık trafikte 500 metreden seni görebiliyordum,
şimdi 1km den görürüm sanırım.;D

;D ;D

En güzelide otoparkta arabanı aramıyorsun. ;D ;D
 




Ynt: Land Rover Fotoğrafları

Açık olanlarında ;D ;D

Dün siz gittikten sonra 1.667 lik arazi takıldı, 5. vitesle kepekliyi ivemelenerek çıkıyor bizim kocaoğlan, 1. vites i kullanamıyorum patinaj çekmesin diye direk 2 den başlyor vitesler. ;D
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

yavuz aracın çok güzel gözüküyor allah kaza bela vermesin umarım tekrar standart haline getirmeden sorunsuz kullanırsın dere tepe...
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

Sağolasın Cüneyt , zaten satandart halinden farkı yok sadece biraz irileşti ve biraz daha atak oldu, tüm açı ve ölçüleri normal değerler içerisinde. Güzel ve zevkli bir proje oldu, bitmesine çok az kaldı.

Selamlar
 

Ynt: Land Rover Fotoğrafları

pazara kadar biter umarım.yakından görmek zevk olacak.kolay gelsin
 



Ynt: Land Rover Fotoğrafları

Bitti sayılır bugün denedim, ölçümleri yaptırdım sorun yok, listeden def 110 u çıkardım kesin bununla geliyorum, tek rock sliderlar kaldı onlarda fazla uzun geliyor keseyiimmi, yenisinimi yapayım noktasında takıldım, inip binmek çok problem oldu, basmaklı bişey yapmam lazım.