19 000 nerdeeee , 6000 EUR + 1000 TL Gümrük masrafı nerdeeee...Size Hollandalı abimizle bu konu ile ilgili mail yoluyla irtibata geçtiğimi bildirmek isterim..Teslim şartlarında bir acayiplik yoksa bu motorun Türkiye'ye gelişi 300 TDI dan çok daha ucuza malolacaktır.
19 000 nerdeeee , 6000 EUR + 1000 TL Gümrük masrafı nerdeeee...Size Hollandalı abimizle bu konu ile ilgili mail yoluyla irtibata geçtiğimi bildirmek isterim..Teslim şartlarında bir acayiplik yoksa bu motorun Türkiye'ye gelişi 300 TDI dan çok daha ucuza malolacaktır.
Türkiye'de motor, diğer ülkelerdeki gibi yedek parça olarak kabul edilmiyor. Dolayısı ile sök yenisini tak yapamıyoruz. Yine aynı sebepten; yurtdışından getireceğiniz motorun maliyeti sadece satınalma + taşıma maliyeti olmayacaktır. Gümrük, TSE onayı, Trafik Müdürlüğü kayıtları vs gibi değişik masrafları hesaplayarak işleme başlamanızda fayda var.
Motor ne kadar başarılı olsa da, kendi aracıma takmakta biraz tereddüt ederdim. Zira, bu aracın yedek parçası TR'de "pek" yok. Onun yerine 130PS sıfır Puma motor alın. 132HP 320Nm güç elde edersiniz. Ve de TR'nin herhangi bir noktasında parça bulabileceğiniz bir motorunuz olur. Gezinizi yarıda bırakıp aracı yaşadığınız yere kamyonla döndürmekten iyidir. Pumanın sıfırı da 10.000 TL'nin altında diye biliyorum.
Benim tercihim kesinlikle Puma motordan yana..Bu motorun bahsi geçtiği için küçük bir araştırma yaptım sadece..Ayrıca sıfır motor ithal ederken gümrükte TSE aramazlar..Uzun zamandır Dış Ticaret'le uğraşıyorum..Ne duydum ne gördüm..Ama sonrasında Trafik TSE'ye yolluyorsa onu bilmiyorum..Dediğim gibi gümrükteki masraflar da en fazla 1000 - 1500 TL aralığında seyreder..Yakınımdaki Ford Yetkili Satıcısı arkadaşlarımdan aldığım son bilgiye göre sıfır Puma 9500 TL'mış..
Benim tercihim kesinlikle Puma motordan yana..Bu motorun bahsi geçtiği için küçük bir araştırma yaptım sadece..Ayrıca sıfır motor ithal ederken gümrükte TSE aramazlar..Yaklaşık uzun zamandır Dış Ticaret'le uğraşıyorum..Ne duydum ne gördüm..Ama sonrasında Trafik TSE'ye yolluyorsa onu bilmiyorum..Dediğim gibi gümrükteki masraflar da en fazla 1000 - 1500 TL aralığında seyreder..Yakınımdaki Ford Yetkili Satıcısı arkadaşlarımdan aldığım son bilgiye göre sıfır Puma 9500 TL'mış..
Tgv'nin performansı için söylenecek fazla şey yok. Kağıt üzerinde teknik olarak Puma'dan üstün görünebilir ancak, Tgv mi? Puma mı? sorusuna cevap ararken TR'de yaygınlık, servis ve yedek parça temin konularına da dikkat etmek lazım.
Öbür taraftan kullanıcısının servis ve parça konusunda şikayetini de duymadım, ancak bu hiç olmayacağı anlamına da gelmez.
Benim değil. Olsa satmaya kıyamazdım sanıırm. Motoru dışındaki donanımı da TR'de eşi benzeri olmayanlardan. Ön arka diferansiyel ARB kilit, yükseltme, procomp amortisörler, iç donanımı vs... Tüp tampon, vinç, ön koruma, aydınlatmalar...
Ileri arazi modifikasyonlu Land Rover Defender 110; yeni HS 2800 TGV motor ve R/N 380 sanzuman. Uzerinde bulunan motor, International uretimi 136 hp/375 nm guc uretebilen bir motordur.
Bu motor araclarindaki elektronikten yaka silkenler icin, TD5`ten bile daha fazla guc uretebilen, mekanik enjeksiyonlu ve degisken geometrili turboya sahiptir. Eski motorlara gore daha sessiz ve daha dumansiz bir surus sunmaktadir.
2 Pro Comp lift kit, on-arka kilitli diferansiyel, arka takviyeli akslar, yeni Eberspahcher isitma, yeni Warn XP 9,5 vinc, yeni orijinal ingiliz tup tampon, agir hizmet rot kolu, on koruyucu, port bagaj, ozel seri far cerceveleri ve on panjur, orijinal snorkel, Kuzey Amerika ozellikli sinyal lambaları, 4 adet Hella, 4 adet Bosch sis ve surus lambasi, BF Goodrich 265 75R 16 AT lastikler, 7JX16 Discovery CT jant.
CD/mp3 Player, Subwoofer, isitmali Discovery SI on koltuklar, 2000 yili sonrasi gosterge paneli ve torpido, otomatik kararmali ayna, orijinal fabrika cikisli roll cage, Hi-lift jack, kopek kafesi, koyu renkli camlar, bisiklet tasima aparati ve daha neler neler.
ön-arka diff kilitler ARB 'nin havalı kilitlerinden. Tüp tampon scorpion racing marka yanlış hatırlamıyorsan. Tüm aksesuarlar ve parçalar en iyi markalardan seçilmiş. Benim uzun süre hayranlıkla izlediğim bir ilandı... Defender'ı bu hale getirmek için para va zamandan başka çooooook emek gerekiyor ve bilgi....