sahibinin anlatımıyla:
Ileri arazi modifikasyonlu Land Rover Defender 110; yeni HS 2800 TGV motor ve R/N 380 sanzuman. Uzerinde bulunan motor, International uretimi 136 hp/375 nm guc uretebilen bir motordur.
Bu motor araclarindaki elektronikten yaka silkenler icin, TD5`ten bile daha fazla guc uretebilen, mekanik enjeksiyonlu ve degisken geometrili turboya sahiptir. Eski motorlara gore daha sessiz ve daha dumansiz bir surus sunmaktadir.
2 Pro Comp lift kit, on-arka kilitli diferansiyel, arka takviyeli akslar, yeni Eberspahcher isitma, yeni Warn XP 9,5 vinc, yeni orijinal ingiliz tup tampon, agir hizmet rot kolu, on koruyucu, port bagaj, ozel seri far cerceveleri ve on panjur, orijinal snorkel, Kuzey Amerika ozellikli sinyal lambaları, 4 adet Hella, 4 adet Bosch sis ve surus lambasi, BF Goodrich 265 75R 16 AT lastikler, 7JX16 Discovery CT jant.
CD/mp3 Player, Subwoofer, isitmali Discovery SI on koltuklar, 2000 yili sonrasi gosterge paneli ve torpido, otomatik kararmali ayna, orijinal fabrika cikisli roll cage, Hi-lift jack, kopek kafesi, koyu renkli camlar, bisiklet tasima aparati ve daha neler neler.
ön-arka diff kilitler ARB 'nin havalı kilitlerinden. Tüp tampon scorpion racing marka yanlış hatırlamıyorsan. Tüm aksesuarlar ve parçalar en iyi markalardan seçilmiş. Benim uzun süre hayranlıkla izlediğim bir ilandı... Defender'ı bu hale getirmek için para va zamandan başka çooooook emek gerekiyor ve bilgi....