Kilit konusunda bence durum şudur: Arabamı yoldan çıkartcam diyen biri için arkada %100 kilit şart, önde %100 kilit şayan-ı tavsiyedir. Gerisi traştır. Kilidim var heryerden geçerim büyük bir hayaldir. LSD denen cihaz ise kurusıkı tabanca gibidir.
1988 Toyota BJ62 için kilit ararken Lokka ve Auissie Locker'in aynı ürünler oldugunu farkettim. Tek fark Lokka'nin Aussie Locker markasiyla ABD'de satılıyor olması bir de fiyat farkı tabii ki. Ilginçtir ABD'de çok daha ucuz. Örnegin Aussie Locker'da ön ve arka için toplam 600 USD (kargo dahil, istanbul teslimi) fiyat çıkarken Lokka'dan alırsanız bu fiyat (499*2= 998 AUD + kargo) oluyor. USD/AUD çapraz kur 1,05 . Lokka özel bir indirim veriyor mu bilmiyorum . Vermiyorsa arada 400 USD gibi buyuk bir fark var.
Sonuç olarak Aussie'den hem ön hem de arka diff için sipariş vermeye karar verdim. Gelismeleri fırsat buldukca ben de sizinle paylasacağim.
On ve arka diferansiyel için AUssie Locker 'dan siparişi teyid ettim. Western Union'a verdigim komisyonla birlikte (47 USD), nakliye dahil toplam 683 USD ödeme yaptım. Umarim gümrüğe takılmadan elime ulaşır ve bir an evvel montajını yapabiliriz. Heyecanla bekliyorum
Aynı oldukları konusunda Amerika'daki forumlarda da geyik var fakat ilginçtir ki ZJ için Aussielocker yok görünüyor, lokka var diyor. Anlamadım gitti...
ya bu gümrük işini nasıl halledeceğiz.bugün gümrük müdürlüğüne gittim.şirket adına getirirsem,beyanname doldurmam gerekirmiş.nedir ne işe yarar?ondan başka neler isteyecekler.görevli kişi ürünün resmiyle ve içeriğiyle ilgili bilgi edinip tekrar gelmemi söyledi.TSE onayı gerekibilir dedi.yok mu bu işin bir kurtuluru anlamadım gitti.
Ön tarafta kullanmak sorun çıkarmaz mı, yani sürekli devrede olması, benim arkada LSD var; ağır off road yapmadığımdan işimi görüyor, ön için uygun bir çözüm arıyorum, bunlar ilaç olabilir ama aracın günlük kullanımını olumsuz etkiler diye çekiniyorum...
Cherokee'yi asfalttada sürekli kullanıyorsanız içerden kontrollü bir sistem almazsanız çok sorun yaşarsınız. yada önlere hub dönüşümü yapmanız lazım...
BolbuzJack' Alıntı:
Ön tarafta kullanmak sorun çıkarmaz mı, yani sürekli devrede olması, benim arkada LSD var; ağır off road yapmadığımdan işimi görüyor, ön için uygun bir çözüm arıyorum, bunlar ilaç olabilir ama aracın günlük kullanımını olumsuz etkiler diye çekiniyorum...
cherookelerde cj gıbı manual hubs sıstemıne gecmek cok pahalı bır olay amerika fiyatı 1,200 usd gibi
ayrıca ön frenler leride değiştirmek gerekiyoraynı frenlerde hubs lı sıstem uymuyor.
Bugun kilitler geldi... Gumruge takılmasina rağmen cok problem olmadi , 400 USD olarak belirtilen fatura bedeli üzerinden yaklasik 100 USD gumruk vergisi ve KDV ödeyerek 20 dk icerisinde teslim aldım. Yarın taktırmayı dusunuyorum.
ya birde kilitli diferansiyeller için özel bir kilit katkısı gerekiyormuş, biz 90 numara yağı doldurup devam ediyoruz. Acaba virajda kilidin devre dışı olmasına yardımcı mı bu katkı?