Lt 77 ve Rn 380 Şanzımanların Motor Bağlantısında Teknik Farklılık Var mı?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan vosdost Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 19
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 16,809
Ynt: Lt 77 ve Rn 380 Şanzımanların Motor Bağlantısında Teknik Farklılık Var mı?


Burda bir terşlık olmasın neden ozaman lt 77 ağır hizmet şanzımanı diyoruz ?
 

Etiketler
Ynt: Lt 77 ve Rn 380 ?anz?manlar?n Motor Ba?lant?s?nda Teknik Farkl?l?k Var m??

RN 380 de priz direk daha uzun.1-2. Vites daha uzun.
Maximum tork degerine gelince. RN 380 daha buyuk motorlu araclarda kullanildigini
dusunursek daha yuksek tork degerlerini kaldirmasi dusunebilir.
Fakat land rover yillardir kullandigi sanzimani bastan asagi degistirmek yerine ufak degisikliklerle
( 1 ve 2. Vites oranini oynayarak) buyuk motorlu araca uygun hale getirmis olabilir.
 

Ynt: Lt 77 ve Rn 380 ?anz?manlar?n Motor Ba?lant?s?nda Teknik Farkl?l?k Var m??

Gunaydin;
Lt77 ise 1 ve 2. Vites te rn 380 ne gore daha fazla guc verecektir.bu sebebten agir hizmet sanzimani denilebilir.
Ister lt77 ister rn380 bu sanzimanlar gereginden saglam yapildigini dusunursek
Rahatlikla yuksek tork ve bg yi sorunsuzca karsiliyabilir.
Iki sanzimanin butun disli yapisini gorebilsem. Daha kesin bir yorum yapabilirim.
Ince ve kalin disli disliler kullanilmasi sanzimanin seri veya guce yonelik bir sanziman oldugu konusunda bilgi verir.
 

Ynt: Lt 77 ve Rn 380 ?anz?manlar?n Motor Ba?lant?s?nda Teknik Farkl?l?k Var m??

Birde rn380 nin uzun prizdirek miline sahip olmasi 2500 benzinli veya dizele takilmasina engel olurmu?