Mahindra Hakkında Tüm Sorularınız

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan TUĞSAN Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 61
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 76,312

Etiketler

Ynt: Mahindra Hakkında Tüm Sorularınız

Mahindra'dan memnun musunuz? En büyük dezavantajı nedir acaba?

Pik up modelinin 2.2 motoru çıkmaya başladı..

Goa'nın 2.2 motoru var mı?

Bir de Goa'da radar-hız sınırı nedir?

Tşk...
 

Ynt: Mahindra Hakkında Tüm Sorularınız

Bence mahindranın 4 x 2 modelleri sadece pikup olarak tercih edilmelidir.goa nın 4 x 2 modeli tam bir jip olmadığından bence gereksiz bir araçtır.4 x 2 ve 4 x 4 pikup modeli hem uygun fiyatlı hemde yük taşımaya uygundur.goa jip modelinin 4 x 4 modeli ise tam bir arazi aracıdır. aracın en büyük özelliği lada nivalar gibi kaynaklı şase yerine tam şase bir gövdeye sahip olmasıdır.ayrıca kaporta ve motoruda çok sağlam ve performanslıdır.Bence aracın tek problemli distiribütörüdür.Bu aralar değişceği konuşuluyor.Çünkü şu anki distiribitör araba işinden anlamıyor ve reklam yapamıyor aracın tanıtımı sıfır bundan dolayıda hintli tata ile karıştırılıyor oysa tataya göre çok daha sağlam ve iyi bir araç .bunun en büyük kanıtıda antalya belediyesi,türk telekom gibi arazi aracı ihtiyacı olan devlet kurumlarının tercih etmeye başlamasıdır.Ancak bu aracın distiribitörü olmasada problem yoktur. sanayiye gittiğinizde tamirlerini iyi bir araba ustasına yaptırabilirsiniz.zira parçaların çoğu diğer markalarla uyumlu (özellikle nissan)bu sayede hem servis parasından kurtulursunuz hemde parçaları uygun fiyata alırsınız.
Ben aracımı 2009 yılından beri kullanıyorum ve çok memnunum tabiki ufak tefek arızalar verdi.(teyp,otomatik camlar vs gibi )ancak yürüyeni hiç bir zaman beni yarı yolda bırakmadı. unutmamanız gereken şey şudur bu lüks bir jip değildir.sadece biraz konforlu minimum elektroniği olan ava ve off roada uygun bir arazi aracıdır.Aracın bence en kötü yanı üzerinde gelen tekerleridir.bu tekerler ıslak zeminde yol tutmamakta ve arabanın kıçını kaydırmaktadır.Tavsiyem yağışlı havalarda 4 x 4 high konumunda aracın kullanılması veya en iyisi stt cooper arazi lastikleri kullanılmasıdır.bu lastikler hem arazide hemde asfaltta çok iyidir.ve ancak bu tür lastiklerle bu tarz araçların performansı anlaşılır.şunu söylemeliyim ki bir çok marka arazi aracına asfalt lastiği takarak arazi aracı mantığına ihanet etmektedir.zira eğer 4 x 4 nüzün pençelerindeki tırnaklar olmaz ise aracınız arazide 4 x2 bir araçtan hallice olmaktan ileri gidemez.Yani önce lastik sonra arazi performansı beklenmelidir.





 




Ynt: Mahindra Hakkında Tüm Sorularınız

CTT COOPER lastiklerle her arazide kullanabilrsiniz ve zincirede gerek kalmaz.ben 60 cm karda ve buzda kullandım gayet iyi



 

Ynt: Mahindra Hakkında Tüm Sorularınız

birazda arazi şanzımanının özellikleri hakkında bilgi rica etsek
 

Ynt: Mahindra Hakkında Tüm Sorularınız

En büyük dezavantajı nedir acaba?

Bu tür araçların en büyük dez avantajı 10 sene sonra parçasını sormak için servise gittiğinizde alacağınız cevaptan emin olamamak.
 


Ynt: Mahindra Hakkında Tüm Sorularınız

Valla kürşat bey on sene sonra değil 20 sene sonradada gitsen parçasını bulursun zira ben artık servisten parça almıyorum sanayide yarım saat dolaştımmı muhakkak başka bir araçla uyumlu parçası bulunuyor özellikle nissan parçaları....
 



Ynt: Mahindra Hakkında Tüm Sorularınız

örnek olarak fren balatalarım artık nissan terronadan,kontak kiti ise opel kadetten, vb gibi...
 

Ynt: Mahindra Hakkında Tüm Sorularınız

Arazi şanzımanı oranlarını rakkamsal olarak bilmiyorum ancak aracın motor gücünü araziye gerektiği ölçüde aktardığını ve bayılma yapmadığını söyleyebilir .ancak tabi şunuda eklemeleyim benim aracımdaki 2,6 turbo inter cooler motora power pack uygulaması yaptırdım ve aracın 108 hp olan gücü yaklaşık 30 - 35 hp arttırıldı.böylece motor 145 hp gibi bir güce ulaştı. tabi aracın torkuda buna bağlı olarak arttı.
araç arazi vitesine sürücü mahallinde bulunana çevirmeli bir düğme yardımıyla otomatik olarak 4 x 2 den 4 x 4 h veya 4 x 4 low pozisyonuna alınıyor.bu sayede gerektiğinde 4 x 2 kullanarak yakıt tasarrufuda yapılabilyor.aracın 150 tl ye deposu fullaniyor ve yaklaşık 500 km ortalama şehir içi yol yapıyor.bu menzil ön arka tampon yan demirler ve power packten önce 800 km civarındaydı.
araçta lsd var.4 x 4 olarak arb firmasıyla konuştum 2000 tl ye öne arb takabileceklerini söylediler.ancak iş yoğunluğunda kaldı yaptıramadım.bence arb kilitte yapılırsa tam olacak bir araç....ancak tekrar söylüyorum .bu aracın tek problemi distiribitörü biraz tanıtım yapsalardı ,bu araç piyasada yok satardı. sonuçta alt yapı willies.ancak ne yazık ki adamlar araba işinden anlamıyorlar ve bundan dolayı distiribitör değişiyor.umarım yeni distiribitör iyi çıkarda.yollarda ve arazide bu aracı daha çok görürüz.
 

Ynt: Mahindra Hakkında Tüm Sorularınız

http://www.izlesene.com/video/mahindra/2970045
 

Ynt: Mahindra Hakkında Tüm Sorularınız

Tuğsan Bey merhaba;

Bu arada aracınız satılık sanıyorum.
 

Ynt: Mahindra Hakkında Tüm Sorularınız

http://www.izlesene.com/video/mahindra/2970059
 



Ynt: Mahindra Hakkında Tüm Sorularınız

evet maddi durumlardan dolayı satmayı düşünüyordum ama bir türlü elim gitmiyor sanırım aramızda duygusal bir bağ oluştu.beraber çok şey atlattık.beni üzmedi.sonra durumu biraz toparladık üstünede ona büyük bir kardeş geldi. şimdi büyük kardeşi vx 80i kıskanır diye korkuyorum.ayrıca biliyorsunuz offroadun bir zevki de araba yapmaktır.e şu anki pozisyonda yeni kardeşi giydirmek için para lazım ve piyasanında durumda belli bu yüzden her ne kadar üzülsemde ilanı henüz geri çekmedim.iyi bir sahip bulursam evlatlık vereceğim ama aklım onda kalacak...yok bu arada durumlar ikisinide besliyecek kadar düzelirse ikisinide tutabildiğim kadar tutacağım...