Mercedes G

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan alperkaf Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 68
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 22,980
Ynt: Mercedes G

kaçan arabalar konusunda seni iyi anlarım abi
ama bu araç başka
hayırlısı olsun
(bizim şu aralar favori cümlemiz,
kaçan fırsatların ardından
 

Etiketler

Ynt: Mercedes G

sağolasın abi
ben 460a razıyım
fiyatlara bakılırsa zaten seninb gibi 20 yıl hayal kurmadan 463 bana uzak gibi duruyor
ama olsun daha çok çalışmamız lazım
daha 27 yaşındayım hemn de herşeyim olmasın
şımarırım sonra
biraz cefa çekmeden sefa olmayacak
no pain no gain!
halimize çok şükür
inşallah güzel bir makina bulur yolumuza gideriz
ya da senin dediğin gibi G'nin olduğu yerde yol da vardır
 





Ynt: Mercedes G

460/463 Hangi yıllar arası üretimler acaba

bulunacak bir 460 463 olabilir mi acaba .....
 

Ynt: Mercedes G

valla ben 460 ı 463 e çevirmeye çalışıyorum
beklenilendençok daha zor ve zahmetli bir iş
bitince nasıl bir şey çıktığına hep beraber karar verecez işallah
 

Ynt: Mercedes G

barb_alone' Alıntı:
460/463 Hangi yıllar arası üretimler acaba

bulunacak bir 460 463 olabilir mi acaba .....

Konular arasında bilgiler kaybolmasın diye yeni bir başlık açtım.
Buradan bakabilirsiniz.

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=23216.0
 


Ynt: Mercedes G

sayin nadir abi, mogzilla, docent profesor mog uzmani o avatar deki resim ne oyle?? lutfen daha fazla resim at, oyle tek tek kucuk resim olmaz abi !!

bizi cildirtma !!!!

saygillar huseyin.
 



Ynt: Mercedes G

iste yollarin efesi.....

link'i keyifle inceleyin ;D


http://www.pointedthree.com/disc/forums/showthread.php?tid=13690&posts=4&start=1

hade bi tane resim atayim merakta kalmayin...

[bu resim G'nin 461 serisinin orta konsulu ve farkli saat gostergelerini gosterir. 460'dan gelismis ama 463 kadar salon tipi degil]

 

Ynt: Mercedes G

bir sürü arazi aracı gördüm ancak fabrikadan 3 tane %100 diffransiyel kilidi ile çıkan araç duymadım sadece ve sadece G- serisinde ve yine g-serisinde abs,ebd....vs arazide kullanımı etkileyen elektronik sistemleri devredışı bırakan bir düğme var. açıkçası kullananları kıskanıyorum, çok sade tasarımlı ve arazi özellikli bir araç ancak bakımı çok zor ve de pahalı, birde ağır

2.5 tonluk bu makineyle bir tanıdığım sabah 10:00 hızlı girdiği bir çamurda kalmış, traktörler çıkarıncaya kadar gece 10:00 olmuş.

G400cdi G500 G320cdi sahipleri kıskanıldıklarından emin olabilirler.
 

Ynt: Mercedes G

Merhabalar,

Ben bir şeyi merak ettim, mümkünse bilgilendirirseniz sevinirim.

Bir otomobil dergisi testinde G serisinin orta konsolundan ön, orta ve arka diferansiyelleri sırası ile kilitleyip sırası ile serbest bırakılabildiğini okumuştum. Tüm G serilerinde bu özellik varmıdır? Varsa eskilerinin sistemi nasıl? İnternette gördüğüm 80 li modellerdeki G lerde orta konsolda ben bu düğmeleri göremedim.

Bir de diğer bir sorum G serileri neden bu kadar pahalı!

İlginize şimdiden teşekkür ederim.
 

Ynt: Mercedes G

Entomolog' Alıntı:
Bir de diğer bir sorum G serileri neden bu kadar pahalı!

Sadece bu kısmına cevap verebilirim. 5 kapılı baz model bir G'nin sıfır fiyatı Almanya'da bile 77.000 Euro civarında, yine Almanya'da 5 kapılı Toyota LC baz fiyatı 47.000 Euro civarında. Sanırım bu fark ikinci ellere yansıyor...
 

Ynt: Mercedes G

1990'a kadar 2 def. kilidi bulunur.El freni ile vites arasında yukarı doğru çekilen iki düğme şeklindedir.

[attachment=1]

1990 ve sonrası modellerde ön konsolda yatay veya dikey anahtarlar olarak bulunur.Orta , ön ve arka olmak üzere 3 kilit vardır.

[attachment=2]
[attachment=3]





 



Ynt: Mercedes G

Nadir bey, öncelikle teşekkür ederim.

O zaman 90 öncesinde üretilenlerin orta diferansiyel kilidi yokmu ?

Birde arkadaki vites kolu ile sadece ağır devire mi geçiliyor? 4x2 4x4 gibi fonksiyonu var mı? (Sanırım daimi 4 çekerdir ama merak ettim)