bir sürü arazi aracı gördüm ancak fabrikadan 3 tane %100 diffransiyel kilidi ile çıkan araç duymadım sadece ve sadece G- serisinde ve yine g-serisinde abs,ebd....vs arazide kullanımı etkileyen elektronik sistemleri devredışı bırakan bir düğme var. açıkçası kullananları kıskanıyorum, çok sade tasarımlı ve arazi özellikli bir araç ancak bakımı çok zor ve de pahalı, birde ağır
2.5 tonluk bu makineyle bir tanıdığım sabah 10:00 hızlı girdiği bir çamurda kalmış, traktörler çıkarıncaya kadar gece 10:00 olmuş.
G400cdi G500 G320cdi sahipleri kıskanıldıklarından emin olabilirler.
[/quo
G, şasi üstüne oturmadıysa, girdiği çamurdan çıkamaması diye birşey olmaz, bende çamur lastiği olmamasına rağmen, şu ana kadar çıkamadığım çamur olmadı. 3 diff. kilidinin farkı burada kendini gösteriyor zaten.
Saygılarımla,