Mercedes G

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan alperkaf Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 68
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 22,952
Ynt: Mercedes G


Evet doğrudur.Zaten orta kilit dediğimiz aslında ara şanzıman.Devreye sokulduğu zaman motordan gelen hareketi ön ve arka defransiyellere %50-50 olarak eşit biçimde aktarıyor.
Mercedes G'ler 90 sonrası sürekli 4 çeker (463 kasa)
90 öncesi ise isteğe bağlı 4x2 , 4x4 (461 kasa)
O dediğiniz kol da ağır devir için
 

Etiketler

Ynt: Mercedes G

 


Ynt: Mercedes G

yalnız ilk çıkan G-serilerinde motor gücü çok zayıf, hatta özel istekle v8 isteyenler olduğunu okumuştum. daha sonradan fabrika bu sorunu amerikan pazarı için hallediyor zaten.