Mt82 Sanzimani Defendere Uyarlama

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ibrahim_ipek Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 12
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 5,028

ibrahim_ipek

Kamp II
Mesajlar
389
Tepkime Puanı
12
Yer
istanbul/Başakşehir
Selamlar transit de kullanilan mt82 sanzimani defendere uygun hale getirmemiz gerek bunun icin gerekli olan parcalari nasil temin edebiliriz. Veya elinde olan varmidir.
ibrahim IPEK
 

Etiketler

Bizimkisi faydadan ziyade mecburiyetten kaynaklandi aracda v184 motor var mecburen kendi sanzimanini kullanacagiz . Faydasida olacak tabi 1.41 arazi orani yerine 1.21 kullanilacak ve buna ragmen rampa kalkislari daha rahat olacak.

ibrahim IPEK
 

r380 den farkı birinci vitesin oran düşüklüğü diye biliyorum r380 5. vites oranı ile my82 6. vites oranı çok yakın olduğunu hatırlıyorum
 

1 vites oranin daha agir olmasi. 1.41 arazi orani yerine 1.22 arazi takilmasini sagliyor. Buda mt82 sanzimanin 6 vitesde r380 sanzimanin 5 vitesdeki ayni devirdeki hizlari farkli oluyor.

ibrahim IPEK
 



bu şekilde düşünmemiştim 1. vitesin avantajını

bilgi paylaşımı yaparken ne gibi parçaları arıyorsunuz bu konudan sonra internette ufak bir inceleme yaptım mt82 ile lt230 un bağlantı için bir kit olduğunu gördüm

 


hımm araştırayım bakayım sizin aracın motoru puma idi değil mi

üstündeki kutu bir şekilde uygun hale gelmiyor mu acaba yada transit kutusu uygun hale getirilmesi mümkün değil mi
 


şu arazi bağlantısı kitini yeni gördüm, daha önce benzer işlem için mt82 şanzumanı arazi bağlanan tip gmt 82 ye çevirmek için kamalı mili değiştirerek yapıyorlardı, ana şanzumanın en arkasındaki kapak değişiyor ve arazi ile arasındaki bağı sağlamak için ara parça takılıyordu diye hatırlıyorum. Bahsettiğim yukarıda bahsedilen parça.
 



Yavuz abi arastirdik baya isin icinden cikamadik. R380 sanziman sorununuda cozduk suan araca taktik ve gayet guzel oldu.tabi ileride 3.2 tcdi motor ve mt 82 isine isine girecegim .

ibrahim IPEK