Neden Dacia Duster?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ümiterkan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,811
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 570,992
Ynt: Neden Dacia Duster?

Merhaba Ümit bey benim aracı bu gün teslim aldım. Allah olmayanlarada nasip eder inşaallah. araç ile ilgili gün geçtikçe edindiğim deneyimlerimi zaman buldukça aktaracağım. Araç bana kasko dahil 44250 tl ye maloldu. plakası pazartesi çıkacak ve 2011 model olacak duster laureata 1.5 dcl 110 hp.

Dusterden önce.....[attachment=1]

 

Etiketler
Ynt: Neden Dacia Duster?

Kahraman Bey,

Aracınıza kavuştuğunuza çok sevindim, tekrar hayırlı olsun, kazasız ve bol keyifli günler dilerim.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Kahraman Bey,

hayırlı olsun, kazasız ve bol keyifli günler dilerim
 


Ynt: Neden Dacia Duster?

Dusterden sonra.....
İyi dilek temennilerinde bulunan herkese teşekkürler. Ümit bey sowroom da birde siyah vardı Çok hoş görünüyordu. Alan kişi siparişi benden çok sonra vermiş ama birlikte geldi. demekki sevkiyatlar başlamış sizinkide yoldadır. Bu arada ismim Mustafa [attachment=1]

 






Ynt: Neden Dacia Duster?

hayırlı olsun aracınız.güle güle kullanın.doğru bir seçim yapmışsınız.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Sonunda Türkiye'de 4x4 Duster gördük çok şükür Beyaz da yakışmış hani.
 



Ynt: Neden Dacia Duster?

hayırlı olsun kazasız belasız guzel gunlerde kullanın..
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

[attachment=1]

Aracın performansıyla ilgili deneyimlerimi daha sonra aktarmayı düşünüyorum şu ana kadar 150 km yol yaptım ve hepsi şehir içi ve 4x2 olarak.
Donanımla ilgili:
Olumsuz gördüklerim.
1- Ön sürücü camı Loganda bile tuşa tek dokunmayla açılıp kapatılırken dusterde tuşa basılı tutmak lazım.
2-Arka kapı camını açma kapama düğmeleri el freni kolunun alkasında. kapılarda olsa daha iyi olurdu.
3-Koltuk kumaşının oturma bölümünün yan taraflarıda kumaş. loganda deriye benzer bir malzemeydi.( Ümit bey için sorun yok)
4-Müzik siteminin direksiyondaki kontrol düğmeleri direksiyonu çeviriken yerinde sabit duruyor. Toyotada direksiyonla birlikte dönüyordu ve ele takılma gibi bir sorun yoktu alışmak lazım.
5- Korna sesi diit korna ben daat diye olsa daha iyi olur diyorum.
Olumlu gördüklerim:
1- Aracın lastikleri continental logandaki gibi barum marka koymamış.
2-bagaj yeterince geniş . yedek lastik bagajın içine alt bölümüne yerleştirilmiş ve üzerine döşeme kaplamalı mdf türü sağlam bir tahta koymuşlar.
3- kapı altlarına ve yanlarına izalosyon ve kapı sesini azaltıcı yumuşak plastik koymuşlar ve gerçekten kapı sesi tok çalışırkende araç dizel mi sorusunu sorduracak şekilde sessiz içeri ses almıyor.
4- Klima çok iyi soğutuyor Adana gibi sıcak yerdeyseniz bu çok önemli WW caddy var arkadaşta valla camı açıp gitsek daha serin olur mu diye düşünüyor insan.
5-Müzik sisteminin ses kalitesi iyi düzeyde.
6- Ön ve arka oturma alanı gayet geniş diz mesafesi, boy mesafesi kilolu ve uzun boylu insanları bile rahat ettirecek derecede.
7- Ön konsol plastiği gayet kaliteli.
8- Ses yalıtımına önem verilmiş iç mekanda döşeme altlarına ve yedek lastik altına dahi yalıtım malzemesi koymuşlar ve motor kaputundaki keçe yerinde duruyor WW caddy ve megan alan arkadaşlar sıfır almasına rağmen takılı değildi araca sonradan servisten ücret karşılığı alıp taktırdılar.[attachment=2]

şimdilik aklıma gelenler bunlar. performansla ilgilide bir kaç cümle 1. vites şehir içinde kullanılmasa bile olur 2. viteste çok rahat kalkış yapıyor. Aracın hızlanması mükemmel 240nm torkun farkı bu olsa gerek. Performansını ayrıca deneyip yazacağım daha tam anlamıyla aracı zorlamadım.



 


Ynt: Neden Dacia Duster?

Merhaba Mustafa Bey, verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz. Birkaç şey söyleyeyim, benim Ford Fusion'da da teyp kumandası direksiyonun sol tarafında ve sabitti direksiyon dönerken kontrol etmek zor olmuyordu, Bir de şu var, 1. Vites oranı düşük olduğu için 2.Vites'le kalkmak doğru gelebirlir ama yine de 1.vitesle kalkmakta yarar olduğunu düşünüyorum. Ayrıca 4x2 lerin bagaj genişliği 30 lt gibi daha genişti o da şundan olsa gerek 4x4'lerde yedek lastik bagajın içinde alt kısımda, 4x2'lerde ise bagajın altında yani dış kısımda. İlk gelen 4x2'lerde bayide gördüğüm kadarıyla Michelin lastik vardı sonradan gelenlere Continental koymuşlar.

Servis rodaj süresindeyken nasıl kullanmanız gerektiği ile ilgili birşey söyledi mi acaba. Genelde ilk 15.000km içinde bol bol vites değiştirin ve 90km'yi pek geçmeyin diyorlar. Ayrıca yakıt durumu nasıl o konuda bilgi verirseniz seviniriz.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Kucuk motorlu dizelleri 1. viteste en az 3000 d/dk ya kadar cikartmak gerekiyor. 2. vitese erken gecmek motoru yipratir. 2. viteste kaldirmak mumkun bile olsa bence oyle kullanmayin.
 



Ynt: Neden Dacia Duster?

Tavsiyelerinize teşekkürler rodaj süresi 2500 km olarak biliyorum. yakıt durumunu kontrol etmem için bir depo bitirmem lazım. ilk depoda fazla yakıt yaktığı söyleniyor Aracı aldığımda 50 tl lik yakıt hediye etttiler. üzerine de ben 110 tl lik aldım ve depo hala full görünüyor 150 km yol yaptım.