Neden Dacia Duster?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ümiterkan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,811
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 571,931
Ynt: Neden Dacia Duster?

Bu da eklemeyi unuttuğum karlı bir video

http://www.youtube.com/watch?v=qu35g8jtlUg
 

Etiketler
Ynt: Neden Dacia Duster?

Arabanın hakkını veren, dağ-dere-tepe-çamur-kar demeden gezen Duster'cıları görünce seviniyorum doğrusu.













































Kaynak: http://www.dusterteam.com/viewtopic.php?f=11&t=1332
 


Ynt: Neden Dacia Duster?

güzel fotoğraflar belliki tanıtım amaclı.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Dünyanın her yerinde, bütün firmaların forumlarında kendi araçlarına ait böyle fotoğraflar oluyor. O araçların fotoğrafları da tanıtım amaçlı diyelim o zaman [sm=ok.gif]
 



Ynt: Neden Dacia Duster?

mutlaka ki tanıtım dır ama kör parmağım gözüne değil..masumca bir habervari de .bazen caktırmadan yapılır.Bunu bütün firmalar yapıyor.otomotiv ile sınırlı değil..
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Ben tanıtım olduğunu düşünmüyorum. Resimler hiç de profesyonelce değil ayrıca kar lastiği takılı olan resimlerde aracın jantı bile düz jantlardan. Forumda baktım da Resimleri koyan kişinin adı Niko, diğer mesajlarından gördüğüm kadarıyla normal bir Fransız kullanıcısı.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

neyse fazla zorlamaya gerek yok.ama arac bence gayet makul .gün gectikce daha da hangi yöne gideceği daha belli olacak.Olan arkadaşlarda güle güle kullansınlar.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Ne alaka.... insanın aklına ....geliyor. Sn.arkadaş biz burada duster i tanımaya çalışıyoruz sağolsunlar arkadaşlar Rizeden Adanadan yani kuzzeyden güneye kadar bizi hem görsel hemde teknik olarak bilgilendiriyorlar.Kısacası samimi ve de faydalı bir paylaşım yaşıyoruz.Sağolsunlar.Aracı daha iyi tanıyoruz.isteyen alır istemeyen almaz bu farklı birşey.ama hiç alakasız birşekilde dam üstünde saksağan meselesi ne gerek yok.Ayrıca kimsede kimseden üstün değildir.(takva hariç) umarım art bir niyet yoktur.selam ve muhabetler diliyorum.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Bak selim, öyle komik yazılar yazıyorsun ki, insanlar iyi ki seni kayile alıp adam gibi cevaplar veriyorlar.

Rakip bir firmanın bu iş için tutulmuş elemanı gibi durmadan azimle yazıyorsun. Öyle HIRS etmişsin ki, arada bir başka konularda yaz. İnandırıcılığını yitiriyorsun.

Bu kadar da yorma kendini, enerjine yazık. Zaten sen çabasalasan da Duster seni GICIK etmeye devam edecek! Senin bu halini görmek bizi çok mutlu ediyor : )))

Hakikaten yaşın kaç senin selim? : ))
 



Ynt: Neden Dacia Duster?

Sevgili Duster severler, kusura bakmayın ama çok ciddi bir hata yapıyorsunuz Forum felfesenin sağlıklı işleyebilmesi ve bilgiye kolay erişilebilmesi için her bir konu için ayrı başlık açılması gerekmektedir. Ancak sizler malesef tek bir başlık altında Dacia Duster hakkında herşeyi paylaşmışsınız Bu haliyle Duster hakkında bilgi edinmek isteyen biri 44 sayfa yazı okumak zorunda kalacak. Halbuki her bir konu için ayrı ayrı başlıklar açılmış olsaydı, sadece merak ettiği konuları okuması yetecekti.

Sizlerden ricam gezileriniz, araç hakkındaki sorularınız, merak ettikleriniz ve diğer paylaşmak istediğiniz her bir konu için ayrı ayrı başlıklar açmanız ve açtığınız her başlıkta konu bütünlüğünün dağılmaması için başka konuları yazışmamanızdır. Böylece artan içerikle beraber Dacia markası için ayrı bir kategori de açabiliriz ama şuan Dacia'yla ilgili yeterli konu başlığı olmadığından açılacak kategori boş kalacaktır. Geniş bir zamanımda bu konuyu inceler, bölünmesi gereken mesajları ayırarak ayrı ayrı başlıklar haline getirirm. Ama lütfen bilgiye kolay erişim için bundan sonra daha dikkat edelim.

Bir de eleştiri yaparken çok dikkat etmemiz gereken en önemli nokta saygıdır. Birileri bir aracı kullanışsız veya zevksiz bulurken, aynı araç bir başkası için çok kullanışlı ve gösterişli olabilir. En basit örneğiyle, station kasa Renault Toros'u kullanmak İstanbul trafiğinde büyük eziyet iken, aynı Toros halen Anadolu'da bir çok işinizi gören bir efsaneye dönüşüveriyor Bir aracı nerede, nasıl kullanacağımıza, ihtiyaçlarımızı karşılayıp karşılamadığına göre ve elbette kişisel zevklerimize göre alıp kullandığımıza göre, yorumlarımızı da bunları dikkate alarak yaparsak kimseyi kırmamış oluruz...

Sevgiler, saygılar
Sedat
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Selim Bey forumu karıştırmış anlaşılan. Ama yöneticiler mesajı biz göremeden silmiş. Ne yazdı yine merak ettim doğrusu.


Sedat Bey haklısınız topiğin düzenlenmesi gerekiyor. En kısa sürede Duster başlığı altında alt başlıklar olarak düzenlenecek.

Saygılar...
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

dusterın orjinal jantını değiştirmeden hangi ölçülerde arazi tipi lastik seçilebilir.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Sayın adminim, birde şu Dacia Duster'ı Renault başlığı altından kaldırsak?

Yani Dacia ayrı bir firma ama Renault başlığı altında. Şu işe bir el atın da Dacia başlığı kuralım...
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

vizyon22' Alıntı:
dusterın orjinal jantını değiştirmeden hangi ölçülerde arazi tipi lastik seçilebilir.

Aslında önemli bir konu, 4x4 arazi aracı kullanan üstadlarımızdan bilgi alabilmeyi çok isteriz. Jimny'de kullandığımız Bridgestone Dueler AT lastiğin aynısı Duster ölçülerinde de var, arazide iyi olduğunu düşünüyorum. Tabi daha iyi lastikler de vardır, umarım bilgisi olanlar bizi bilgilendirir.

A/T 694

http://www.bridgestone.com.tr/urunler/dueler/at-694/

A/T 693

http://www.bridgestone.com.tr/urunler/dueler/at-693/

Peşin Liste Fiyatı: 245TL'ye satılıyor
 



Ynt: Neden Dacia Duster?

vizyon22' Alıntı:
dusterın orjinal jantını değiştirmeden hangi ölçülerde arazi tipi lastik seçilebilir.

Henüz kullanmıyorum ama ilkbahar gibi Duster almayı planlıyorum. Aldığım gün bayiden çıkıp
215 taban olan (215 / 65 - 16) orjinal lastikleri 195 tabana (195 / 85 - 16) indireceğim.

Lastiğin yanak ölçüsünü artırıp, aracı 3 cm yükseltmiş olacağım. Düz yolda 5.viteste aynı devirde diğer lasik ölçüsüne göre %7,6 daha hızlı gidebilecekken, daha hızlı gitmeyeceğim için aynı hızı daha düşük devirde yakalayıp yakıt tüketimini düşüreceğim. (Hem 215 yerine 195 taban lastiğin sürtünmesinin azalması ile, hemde lastik çapının artması ile düşük devirde giderek)

NOT: Ama benim bu dediğim, çok süratli araba kullanmayıp, daha sakin, viraja limitlerde girmeyip, uzun yolda çok araba kullananlar ve haliyle yakıt tüketimine çok önem verenler için...

Lastik ölçüsü hesaplamak için de size güzel bir hesaplama makinesi; http://www.kouki.co.uk/utilities/visual-tyre-size-calculator