Bahsettigim bolgeye cikarken, etap icerisinde durmak pek mantıklı, tekrar yurumek acisindan da cok mumkun olmadigindan etap icinden fotografimiz yok, keske olsaydi da biraz olsun o keyfi sizlele paylasabilseydim....
C.B' Alıntı:
Sn BrkEmr
biraz daha fotoğraf varsa memnun olurum.terrano lara off road camiasında biraz üvey evlat muamelesi yapılıyor .hadi 5k olan uzun,dizel motor göreceli olarak sorunlu ama bir takım lastik ve çok ufak oynamalarla gayet verimli hale geliyorlar.şu 3 kapı olanlara da bayılıyorum ;D
Ayrica uvey evlat dediginiz aracin ciktigi bu etaba bir kerede standart cherokee koseli kasa ile cikmistim baskada standart ekipmanli cikabilecek, ve saglam inebilecek arac oldugunu pek sanmiyorum.... (Cogu modeli arazide test ettigim icin gonul rahatligi ile soyleyebiliyorum)
Sn BrkEmr
biraz daha fotoğraf varsa memnun olurum.terrano lara off road camiasında biraz üvey evlat muamelesi yapılıyor .hadi 5k olan uzun,dizel motor göreceli olarak sorunlu ama bir takım lastik ve çok ufak oynamalarla gayet verimli hale geliyorlar.şu 3 kapı olanlara da bayılıyorum ;D
ben 2.7 TDİ aracıı ek bir şey gerektirmeksizin yükselttim ve daha büyük ebat MT lastikler taktım. yıllardır hem binek hem gezi amaçlı işimi görüyor.
ilk aldığımda bilen biri bu aracın arazide bana neler yaptığını göstermişti sen bunları yapma ama terranonun neler yaptığını gör diye gösterdim demişti. gözümle gördüğüm için o offroadçu arkadaşların dediklerine pek itibar etmiyorum.
dizel aracı çalıştırdıktan sonra bir müddet motor ısınması ve turbonun yağlanması için zaman tanımak gerekiyor.çalıştırıp hemen yüksek devirde kullanılırsa motor ve turbo ömrü kısalıyor. tabi bir de durduktan sonra rölantide bir süre çalışmasına müsade edip sonra kontak kapatmak gerekiyor.tüm turbo dizel araçlarda aynı kural geçerli. bir de bunlara sadece eurodizel ile bineceksiniz.yoksa aracın motorunda bir sorun yok . olası problemlerin hepsi basitçe bu saydıklarıma dikkat edilmediğinden oluyor bu da tüm dizel marka araçlar için geçerli.
tamircilerde bir sürü adı geçen araçlardan da görüyorum. türkiye şartlarında japon arabalarının tamir ve parça açısından daha avantajlı olduğunu düşünüyorum.
ben 2.7 TDİ aracıı ek bir şey gerektirmeksizin yükselttim ve daha büyük ebat MT lastikler taktım. yıllardır hem binek hem gezi amaçlı işimi görüyor.
ilk aldığımda bilen biri bu aracın arazide bana neler yaptığını göstermişti sen bunları yapma ama terranonun neler yaptığını gör diye gösterdim demişti. gözümle gördüğüm için o offroadçu arkadaşların dediklerine pek itibar etmiyorum.
dizel aracı çalıştırdıktan sonra bir müddet motor ısınması ve turbonun yağlanması için zaman tanımak gerekiyor.çalıştırıp hemen yüksek devirde kullanılırsa motor ve turbo ömrü kısalıyor. tabi bir de durduktan sonra rölantide bir süre çalışmasına müsade edip sonra kontak kapatmak gerekiyor.tüm turbo dizel araçlarda aynı kural geçerli. bir de bunlara sadece eurodizel ile bineceksiniz.yoksa aracın motorunda bir sorun yok . olası problemlerin hepsi basitçe bu saydıklarıma dikkat edilmediğinden oluyor bu da tüm dizel marka araçlar için geçerli.
tamircilerde bir sürü adı geçen araçlardan da görüyorum. türkiye şartlarında japon arabalarının tamir ve parça açısından daha avantajlı olduğunu düşünüyorum.
Mesajımda "göreceli" ifadesini özellikle belirttim.Çünkü kullanımdan kaynaklanan sorunlar var ve bu sorunlar araca mal edilmiş durumda.Turbo aracı kullanırken özen göstermek gerekir.Mesajınızda da belirtmişsiniz zaten.Terrano nun neden geri planda kaldığını da merak ediyorum açıkçası.bu konuyla ilgili yorumlarınızı da dinlemek isterim.(vergi?yakıt?)
Temin ettiğiniz yedek parçaların fiyatlarıyla ilgili bilgi verirseniz terrano almak isteyenlere de faydası olacağını düşünüyorum.
benim 98 model bir tane var... arazide ve asvaltta iyi sayılabılır...butün kış karda çamurda kullandım... sadece ön düzen le ilgili sorunlar cıkarıyor... onlarda yapılabılıyor...bence orta hallı bir araç ama göründüğünden daha iyi
selam ben 97 mod.2,4İ Terrano II kullanıcısıyım,C.B isimli arkadaşa cevaben şunları söyleyebilirim araçların modelleri ve motorları yüksek olduğundan vergi ile ilgili problemleri kaçınılmaz ama fiyat ve kalite açısından da avantajlı.Bir cj5 veya defender ın eski modellerini alıp modifiye etmek için dünyanın parasını harcamanın da mantığını çözemiyorum açıkçası.
selam ben 97 mod.2,4İ Terrano II kullanıcısıyım,C.B isimli arkadaşa cevaben şunları söyleyebilirim araçların modelleri ve motorları yüksek olduğundan vergi ile ilgili problemleri kaçınılmaz ama fiyat ve kalite açısından da avantajlı.Bir cj5 veya defender ın eski modellerini alıp modifiye etmek için dünyanın parasını harcamanın da mantığını çözemiyorum açıkçası.
aynen ayrıca araziye gitmek için de yol yapmak gerekiyor. bu kısmını da düşünmek lazım. birçok aracın asfaltta giderken sarsıntısı ve yakıt tüketimi sıkıntı yaratıyor.
terranonun uzun yol sürüşü yormuyor. önlerin tamamen devreden çıkabilmesi ve boşta dönmesi hem yakıtta avantaj oluyor hem de aracın uzun yolda zorlanmasını önlüyor.
video izlenince terrano alası geliyor insanın ....
yabancı forumları takip ediyorum bu konuyu açtığımdan beri terrano hakkında kullanıcıları ile de görüşme imkanın oldu
bazı kullanıcılar aracından ustasızlıktan bıkmış....
bazı kullanıcılar keşke sıfırda bu aracı alsaymışım diyor....
ama genel kanı usta sıkıntısı nedeni bu arazi aracı modeli üstüne ustalaşmış az ustamız var ve zorlanarak kullanıldığı için çıkan sorunlara net çözüm üretimi zor olmakta ....
ama fiyatının uygunluğu model yılına göre ve dizel seçeneğinin olması kıymetli bir seçenek gibi durmakta bana göre...
işlerimden dolayı ertelediğim araç olayını tekrardan aktif hale soktum ve terrano seçeneklerimin başında gelmekte nedeni model yılının yüksek olması dizel seçeneğinin olması parçasının bol olarak temin edilebilmesi başa geçmesine yardımcı olmakta
hatta sıfır alıp hala kullanan bir kişiyle tanıştım çok keyifli uzun bir sohpetimiz oldu kendisi trakya da çeltik ekimi ile uğraşmakta ki çeltik ekimi zor bir iştir ve çamur içinde olur arazi ben bugüne kadar ne yolda kaldım ne de sorun yaşadım aracım ile dedikten sonra terrano özel bir araç oldu benim için.... Ki bu kişi avcılık merakından dolayı gezmediği dağ tepe kalmamıştır bölgesel olarakta gezdiği için aracın nerelere sokulduğunu tahmin edebiliyorum... Araç 2.7 dizel bir terrano II ve 437000 km de daha motoru açılmamış yağda yakmıyor dedi hararet diye bir şey daha başıma gelmedi dedikten sonra kullandığı mazotu sordum cevap ilginçti aslında traktörde ne kullanıyorsam bunda da onu kullanıyorum dedi uzun yolda lazım olunca kırsal mazot dedikleri eski tip mazota devam dedi daha euromazot görmedi bu araç diye cevapladı...
bazen hor kullanmak ta galiba aracı korkutup arıza çıkarmamasını sağlıyor ;D ;D
terrano aslında 4x4 modeli olarak en fazla ürün gamına ait bir firmadan Nissan da çıkmakta... ayrıca bu model üretilirken Ford mühendislerininde yardımı olduğunu bilmekteyiz nedeni Maverick olarak Ford bünyesi altında da satıldı bu araç...
bence bu kadar çok mühendisin kötü bir araba yapması gerçekten zor gelmekte bana...
edindiğim bilgiler beni aksesuar olarak edinilmesi düşünülen parçaların zorluğu ve azlığı gelmekte diye bir problem olarak çıkabilir karşımıza.. ama aracın kronik bir rahatsızlığı en azından kullanıcısını üzecek bir rahatsızlığı yok.... piyasa fiyatlarıda uygun kullanıcılarıda problemsiz olarak adlandırmakta araçlarını... japon markası ve modeli olduğundan parça temini çok sorunlu değil...
arazi kabiliyeti de insanın canını sıkacak kadar kötü değil hatta çok modelden iyi biraz da aksesuarları bulunursa bence sıraya girecek bir araç....
bu tip çalışmalar terrano için iyi olur almayı düşünen arkadaşlara da örnek oluşturur...
yükseltme kiti de edinilebiliyorsa yaptığınız ön tampondan sonra pek eksiği kalmayacak bir araç olacaktır... ön tampon yapılırsa arkaya yapmak gerek halinde zor olmayacaktır...
bu tip çalışmalar terrano için iyi olur almayı düşünen arkadaşlara da örnek oluşturur...
yükseltme kiti de edinilebiliyorsa yaptığınız ön tampondan sonra pek eksiği kalmayacak bir araç olacaktır... ön tampon yapılırsa arkaya yapmak gerek halinde zor olmayacaktır...
ön tarafa vinc yerleştirdik ve üzerine celik tanpon tasarladık aracı yükseltmek içinde calışmalarımız olacak işlemler bitince görselleri paylaşıcam fikir olur