Merhaba,sorularinizdan bildiklerime cevap vereyim.
Bu kasada arka diferansiyelde LSD standarttir.
On porya kilitleri orjinalde otomatiktir.
Iki ceker konumunda sadece arkadan itislidir.
Yedi koltuk olayi aksesuar farki gibidir.
Fabrika cikisinda farki verilerek tercih edilir.
Benzinli motorun torku ve beygir gucu dizele gore dusuktur.
LPG takilinca dizel motordan daha ekonomik tuketim degerleri yakalayabilir.
Otomatik sanziman sehir icinde duz sanzimana gore fazla tuketir.
Dizel otomatik 2.7 motorlu Terrano bu kasanin en yuksek tuketicisidir.
3.0 motor dizel daha az tuketir.Duz vitesleri de az tuketir.
Motor omurleri arac ne olursa olsun sizin kullanim ve bakiminiza baglidir.
Benzinlinin avantaji LPG ile az tuketimi yakalamasidir.
Ancak bagajda yer problemi,hizli feribota,yeralti otoparkina girememe problemdir.
Dizelde bunlari yasamazsiniz ve yakiti da pek dusuremezsiniz.
Benzinlide,prensipte mantik ayni oldugundan cok yerde tamiri olur.
Dizelde, ozel yada ana servis disinda ariza tespiti zor olur.
Sahsi fikir ve tecrubelerimdir.Umarim yardimci olur.