Arkadaşlar merhaba. Aracımda iki senedir kışın zor çalışma problemi vardı. Usta enjektörleri tamir edilecek demişti ama biraz masraflı olduğu için ertelemiştim. Bu yıl enjektörler tamir edildi, düzelmedi ve aksine daha zor çalışmaya başladı. Sonra basınç regülatörü de değişti ancak durum yine aynı. Ayrı bir düğme koydu, öncelikle düğmeye 5-6 saniye basıp ısıtıyorum sonra marşa basıyorum. Düğme ile ısındığına göre kızdırma bujilerinde sorun yoktur diye düşünüyorum ancak usta başka sorun bulamadı.
Başına gelen var mıdır? Sizce sorun nereden kaynaklanıyor olabilir?
Terrano iki yıldır zor çalışıyordu. On senedir ilk defa bu sene artık iyice zorlandı. En sonunda geçen hafta tamam dedi. Dün dört kızdırma bujisinden üçünün patlak olduğu, sonuncusunun da kör topal ısıttığı anlaşıldı. Daha en az bir yıl dayancak akülerimizi de yedik. Şimdi motor yarım marşta çalışıyor. İki yeni akü ve dört yeni kızdırma bujisi belki sorunuza ışık olur diye yazdım.
ayrıca düğme yapılmış ve bu düğme ile sorunsuz çalışıyorsa kontak kilidinde arıza vardır, ısıtma kademesi çalışmıyor usta kilit değiştireceğine hat çekip düğme koymuş . ben böyle anladım , kullanım şekli sizi rahatsız etmiyorsa sorun yok. satarken sorun olur mu bilemem...
önce ustayı değiştirin, Jeep den anlayan birini bulun
sağlıklı bir motorda kızdırma bujileri 5/6 sn çalışmaz, en fazla 2-3 sn içinde kızdırma işini tamamlar ve motor çalışır.
kızdırma bujilerini ve düğmeyi değiştirip akü değerini de kontrol ettirin.
hem bu sayfada hem de diğer konuda yeterince açıklama verilmiş.....
ayrıca düğme yapılmış ve bu düğme ile sorunsuz çalışıyorsa kontak kilidinde arıza vardır, ısıtma kademesi çalışmıyor usta kilit değiştireceğine hat çekip düğme koymuş . ben böyle anladım , kullanım şekli sizi rahatsız etmiyorsa sorun yok. satarken sorun olur mu bilemem...