AKADEMİK BİLGİLERİME DAYANARAK SÖYLÜYORUM
Beko loaderlerde kilit vs yok balçıkta kolay batıyorlar fakat hertürlü geri çıkabiliyor olmadı kendini kaldırıyor ayaklarını yere basarak ittiriyor vs.... fakat kilit artık jcb lerde opsiyonel olarak sunuluyor.
2011 model jcb de 0,25 vites var 1-2-3-4-5 ser olarak ayarlanıyor sonra durarak 4x4 ü aktif hale getiriyorsunuz 1 kere daha çevirince 0,25 vites oluyor yani 1 vitesten 4 kat daha fazla torka sahip oluyor .
sizden rica etsem arkadaşlarınızada akademik bilginizi aktarsanız.giriş açısı o kadar sert olan o çukurdan iş makinasıda geçemez.yazık bu araçlara yapılan eziyete deseniz ya çukurun giriş çıkış açılarını yumuşatın yada doldurun o çopulu lütfen
Köy hizmetleri - Dsi - Karayolları vs gibi kurumlardan ihale ile altyapı üstyapı ileri alıp yapıyoruz inşaat mühendisleri var şirkette şirket aile şirketi, devamlı arazideyim bugün bizim antoff ekibinin offroad yapmaya gittiği yerlerde ben taksi ile şantiye yollarını aşındırıyordum. şehirli değilim dağlıyım ;D ayrıca yılların pickupcusuyum dağlılık anılarım canlandı şimdi yıl 2004 ehliyet yok yaş 17 antalyanın domuz ve ayılarla dolu dağlarında tek başıma antalyaya dönüyorum araba tata telcoline 2001 model belki bilirsiniz karterde muhafaza yokmus ve altı resmen accent era kadar yere yakın aradaba zaten hurdanın önde gideni meğersem altı çok keskin bir kayaya gelmiş çok hafif yağ damlatmaya başlamıl yolda giderken baktım motor sesi değişiyor durdum stop ettim bir daha çalışmadı o zamanlar ekipman yvs de yok el feneri yok telsiz yok birşey yok telefon çekmez saldım bayır aşağıya yürüyerek anltayay gittim gece kör olarak , neyseki ay vardı. sonra servise getirdik aracın 3 bin tl motor masrafı çıkınca hurdaya ayırdık.
bir anımı daha anlatayım geçen şubat ayınca 2200 metreden saklıkentin -17c derece soğuğundan navarayla mahsur kalınca yine anltayaya yürüyerek dönmüştüm.. daha nice anılarım var o dağlarda anlatsam roman olur. 1 sfeder mazot deposu delinince bidonu mazot deposu yapmıştım.
sizden rica etsem arkadaşlarınızada akademik bilginizi aktarsanız.giriş açısı o kadar sert olan o çukurdan iş makinasıda geçemez.yazık bu araçlara yapılan eziyete deseniz ya çukurun giriş çıkış açılarını yumuşatın yada doldurun o çopulu lütfen
Köy hizmetleri - Dsi - Karayolları vs gibi kurumlardan ihale ile altyapı üstyapı ileri alıp yapıyoruz inşaat mühendisleri var şirkette şirket aile şirketi, devamlı arazideyim bugün bizim antoff ekibinin offroad yapmaya gittiği yerlerde ben taksi ile şantiye yollarını aşındırıyordum. şehirli değilim dağlıyım ;D ayrıca yılların pickupcusuyum dağlılık anılarım canlandı şimdi yıl 2004 ehliyet yok yaş 17 antalyanın domuz ve ayılarla dolu dağlarında tek başıma antalyaya dönüyorum araba tata telcoline 2001 model belki bilirsiniz karterde muhafaza yokmus ve altı resmen accent era kadar yere yakın aradaba zaten hurdanın önde gideni meğersem altı çok keskin bir kayaya gelmiş çok hafif yağ damlatmaya başlamıl yolda giderken baktım motor sesi değişiyor durdum stop ettim bir daha çalışmadı o zamanlar ekipman yvs de yok el feneri yok telsiz yok birşey yok telefon çekmez saldım bayır aşağıya yürüyerek anltayay gittim gece kör olarak , neyseki ay vardı. sonra servise getirdik aracın 3 bin tl motor masrafı çıkınca hurdaya ayırdık.
bir anımı daha anlatayım geçen şubat ayınca 2200 metreden saklıkentin -17c derece soğuğundan navarayla mahsur kalınca yine anltayaya yürüyerek dönmüştüm.. daha nice anılarım var o dağlarda anlatsam roman olur. 1 sfeder mazot deposu delinince bidonu mazot deposu yapmıştım.
abi tarlanın sahibiyle karşılıklı yemek yedik arkadaşlar abartmış amcam dedi ekin yoktu dedi nadasa bırakılmış tarlaydı orası şu anda 3 metre genişliğinde yol oldu 1hafta önce gittim. şu andada mısır ekili yarın resmini çekip koyabilirim. ! Ayrıca arkada görülüğü gibi ekin yok. !
abi tarlanın sahibiyle karşılıklı yemek yedik arkadaşlar abartmış amcam dedi ekin yoktu dedi nadasa bırakılmış tarlaydı orası şu anda 3 metre genişliğinde yol oldu 1hafta önce gittim. şu andada mısır ekili yarın resmini çekip koyabilirim. ! Ayrıca arkada görülüğü gibi ekin yok. !
fevri davranışlar oldu ertesi gün biraz eğlendik unutuldu bir daha açılmamak üzrea şöyle birşey var 2 hafta sonra geldiğimde baktım adam fiat 480 e pulluk takmış tarlayı sürüyor ;D
Köy hizmetleri - Dsi - Karayolları vs gibi kurumlardan ihale ile altyapı üstyapı ileri alıp yapıyoruz inşaat mühendisleri var şirkette şirket aile şirketi, devamlı arazideyim bugün bizim antoff ekibinin offroad yapmaya gittiği yerlerde ben taksi ile şantiye yollarını aşındırıyordum. şehirli değilim dağlıyım ;D ayrıca yılların pickupcusuyum dağlılık anılarım canlandı şimdi yıl 2004 ehliyet yok yaş 17 antalyanın domuz ve ayılarla dolu dağlarında tek başıma antalyaya dönüyorum araba tata telcoline 2001 model belki bilirsiniz karterde muhafaza yokmus ve altı resmen accent era kadar yere yakın aradaba zaten hurdanın önde gideni meğersem altı çok keskin bir kayaya gelmiş çok hafif yağ damlatmaya başlamıl yolda giderken baktım motor sesi değişiyor durdum stop ettim bir daha çalışmadı o zamanlar ekipman yvs de yok el feneri yok telsiz yok birşey yok telefon çekmez saldım bayır aşağıya yürüyerek anltayay gittim gece kör olarak , neyseki ay vardı. sonra servise getirdik aracın 3 bin tl motor masrafı çıkınca hurdaya ayırdık.
bir anımı daha anlatayım geçen şubat ayınca 2200 metreden saklıkentin -17c derece soğuğundan navarayla mahsur kalınca yine anltayaya yürüyerek dönmüştüm.. daha nice anılarım var o dağlarda anlatsam roman olur. 1 sfeder mazot deposu delinince bidonu mazot deposu yapmıştım.
Kötü olmuş...
İyiki inmiş o ufacık cocuk...
[/quot
kayışdağındada bunun kadar olmasada bir güvercin takla efsanesinden başladık duster kayışdağına çıkarmı iddasına.şimdi duster olsa orayı çıkardı yazar dustercılar