Benim anlamadığı şu, adam arabanın içine rollbar koymuş, elektronik göstergeler falan eklemiş, ondan sonrada aracın altına asfalt lastiklerini koyup lastiğin yanak yüksekliğini anca geçen çamurun içine sokmuş. Gördüğüm kadarıyla araziyle alakası olmayan BMW'nin asfalt SUV'unu bile geçememiş ki bu değerlendirme nelere göre yapıldı çok merak ediyorum. Ya bunların ya da bizim ofroad anlayışımızda bir sıkıntı var...
Arkadaşlar, aklıma bişey takıldı sormak istiyorum. 4x4 duster ile malum bu günler yollar kar ve buz. 4x4 ile yokuş yukarı çıkmak kolay. Fakat yokuş aşağı inmek istiyoruz. Arabayı kaydırmadan zincirsiz inmek istiyoruz. Frenle insek araba kayar. Frene basmadan 1.vitesle inebilirmiyiz. Veya daha başka nasıl inebiliriz. Mümkünse Önerilerinizi bekliyorum.
Saygılar.
Arkadaşlar, aklıma bişey takıldı sormak istiyorum. 4x4 duster ile malum bu günler yollar kar ve buz. 4x4 ile yokuş yukarı çıkmak kolay. Fakat yokuş aşağı inmek istiyoruz. Arabayı kaydırmadan zincirsiz inmek istiyoruz. Frenle insek araba kayar. Frene basmadan 1.vitesle inebilirmiyiz. Veya daha başka nasıl inebiliriz. Mümkünse Önerilerinizi bekliyorum.
Saygılar.
Arkadaşlar, aklıma bişey takıldı sormak istiyorum. 4x4 duster ile malum bu günler yollar kar ve buz. 4x4 ile yokuş yukarı çıkmak kolay. Fakat yokuş aşağı inmek istiyoruz. Arabayı kaydırmadan zincirsiz inmek istiyoruz. Frenle insek araba kayar. Frene basmadan 1.vitesle inebilirmiyiz. Veya daha başka nasıl inebiliriz. Mümkünse Önerilerinizi bekliyorum.
Saygılar.
Arkadaşlar, aklıma bişey takıldı sormak istiyorum. 4x4 duster ile malum bu günler yollar kar ve buz. 4x4 ile yokuş yukarı çıkmak kolay. Fakat yokuş aşağı inmek istiyoruz. Arabayı kaydırmadan zincirsiz inmek istiyoruz. Frenle insek araba kayar. Frene basmadan 1.vitesle inebilirmiyiz. Veya daha başka nasıl inebiliriz. Mümkünse Önerilerinizi bekliyorum.
Saygılar.
Şayet kayma korkusu ve tehlikesi varsa, yokuş çok dikse, yokuş başında el frenlerinin çok hafifçe çekilmesi (ama çok hafif) de öneriler arasında. Mantığı da, arka tekerleklerin hafifçe frenlenmesiyle, kaymanın daha kolay kontrol edilebileceği vs.
Şayet kayma korkusu ve tehlikesi varsa, yokuş çok dikse, yokuş başında el frenlerinin çok hafifçe çekilmesi (ama çok hafif) de öneriler arasında. Mantığı da, arka tekerleklerin hafifçe frenlenmesiyle, kaymanın daha kolay kontrol edilebileceği vs.
yokuş aşağı buzlu ve karlı yolda inerken dört çekerde ve en düşük viteste freni hiç kullanmadan ve ani direksiyon manevralarından sakınarak inmeniz gerekir. el frenini çekme hadisesi 2 çeker araçlar için geçerlidir. aracın frenine hiç dokunmadan birinci viteste inerken araç önce hızlanıyormuş gibi gelecek daha sonra ise düşük vites motor fren etkisi gibi görev yapacaktır. ancak ağır arazili bir dört çekeriniz varsa hiç sıkılmadan 4l poziyonunda gayet rahat inebilirsiniz.
bu arada dustercı arkadaşlar en kısa zamanda araçlarınızı yükseltin.ümitcim özellikle senin önünden gidip arazideki taşları temizlemekten bıktım yahuu.off road mu yapıyoruz, köy hizmetlerimiyiz anlayamadım.
bu arada dustercı arkadaşlar en kısa zamanda araçlarınızı yükseltin.ümitcim özellikle senin önünden gidip arazideki taşları temizlemekten bıktım yahuu.off road mu yapıyoruz, köy hizmetlerimiyiz anlayamadım.
aa, sizin Jimny herhalde modifiyeli o zaman. Ya da ben mi yanlış biliyorum: Yerden yüksekliği 19cm değil mi? Yoksa Duster kara daha fazla mı batıyor. Değerli yorumlarınızı beklerim.