On Road Ve Off Road Hakkında

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ermanozsy Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 22
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 14,056

ermanozsy

98 5.9 zj
Mesajlar
22
Tepkime Puanı
0
Yer
ankara
merhaba forumda yeniyim öncelikle herkese merhaba ) benden daha çok bilginiz var o yüzden bişeylere başlamadan önce sizlere danışmak istedim. 98 5.9 grand cherokee im var alt takım berbat durumda hazır girişcekken komple girişip yükseltme ve diğer şeyleri de halledeyim istiyorum öncelikle maksimum 5 ince bir yükseltme düşünüyorum komple kit olarak lastik ebatı olarak da maksimum 33 inch peki sizde hem on road hem off road konusunda yetenekli bir araç yapmak istiyorum sizin Önerileriniz nedir ? Ne yapmak gerekir ? 5.9 lar bastımı giden makinalar bu güçtende pek mahrum kalmak istemiyorum off road olarak genelde çayır çimen gazlıyorum toprak yollar vs. Yani çok ağır bir offroad olayına girmiyorum gerçi şehir sokakları yeterince offroad parkuru gibi ama neyse uzun lafın kısası nasıl bir yol izlemem gerekir yorumlarınızı bekliyorum şimdiden çok teşekkürler )
 

Etiketler
road
Ynt: On Road Ve Off Road Hakkında

çok off road yapmıyorsanız daha az yükseltin baştan derim
 

Ynt: On Road Ve Off Road Hakkında

Offroad olarak cayir cimense toprak lastigi takin surtunmeden falan karedersiniz yukseltmeye de hic girmeyin kendi yuksekligi size yeter zaten. Lastikleri az buyutum camurlugu doldursun sekli guzel olsun yeter bence


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Ynt: On Road Ve Off Road Hakkında

offroad yoksa max 3.5 inch yükseltme ve 31.5 lastik fazlasıyla yeter. kit lastik dışında ekstra birşeye ihtiyacınız yok.
 

Ynt: On Road Ve Off Road Hakkında

ilginiz için teşekkür ederim şu an 9cm flanş üzerinde araç ve yükseklik olarak standarttan biraz daha iyi durumda en azından sirtme etme yapmıyor bir kaç yabancı forumda en iyi setup ın 4.5 inch long arm kit olduğunu yazmışlar muhtemelen avusturalya idi ayarlanabilir süspansiyonun hem yolda hemde yol dışında zj ler için en iyisi olduğunu söylemişlerdi peki ya siz ne dersiniz bu konuya ? 4.5 icnh long arm olayına gireyimmi ? motorla ilgili güç yönetimini ayarlamak benim için kolay fakat mahruti konusuda kafama takılmıyor değil 3.73 oranı vardı yanlıl hatırlamıyorsam...
 



Ynt: On Road Ve Off Road Hakkında

yurt dışı forumları takip ederken lütfen off road yapılarını öğrenin kullanıldıkları zemin önemlidir...

ülkemizdeki yol şartlarına ne kadar yakın olduğu iyi tespit edilmeli sonra büyük hüsran olabilir
 

Ynt: On Road Ve Off Road Hakkında

Asfalt ve offroad kullanımı için demişler adamlar ki yumuşak olması belki bi ihtimal daha iyi olabilir sonuçta sert Süspansiyon daha da sıkıntı olabilyor
 

Ynt: On Road Ve Off Road Hakkında

4.5 long arm güzel , ayna mahrutiye gerek yok 3.73 yeterli 33 lastiğe kadar ....
 

Ynt: On Road Ve Off Road Hakkında

Bak işte bu gün aldığım en güzel haber bu ) o zaman en yakın vakitte uğraşmaya başlıyım
 

Ynt: On Road Ve Off Road Hakkında

Ben otomatik şanzımanlı araçların lastiklerinin büyütülmesine karşıyım, şanzımanı yorar balataları yer, ama bu mantıkla zaten arabada 5lt'lik motor olmasına da karşı olmam lazımdı ;D eh ona da karşıyız almayın böyle arabaları diyemeyeceğimize göre -ne de olsa zevk renk meselesi- en azından bu kadarını diyelim... doğrudur aynı ayna mahruti ile idare ediyordur, idare etmek başka şey, sağlıklı bir durum olması başka şey.
 



Ynt: On Road Ve Off Road Hakkında

Zevk ayrı bi olay emin olun o motor ve şanzıman o lastikleri çevirir )
 

Ynt: On Road Ve Off Road Hakkında

o motor ve şanzıman o lastikleri çevirir

Motordan eminim de sitede şanzıman arızasına dair konu açanların çoğu cherokee kullanıyor.
Bakıyorsun arabada hangi şanzıman varmış, görüyorsun ki kalitesinden pek şüphe etmediğimiz toyotanın da kullandığı bir japon markası (sizinki olmasa da sizin aracın 5.2lt'lik motora sahip versiyonu böyle). Bu şanzımanların 5lt'lik motora dayanma sürelerinin toyotanın kullandığı motorlara kıyasla daha kısa olduğu anlaşılıyor.
 

Ynt: On Road Ve Off Road Hakkında

Tabiiki 5.9 motor biraz fazla bu şanzımanlara ama 5.2 ile 5.9 Arasında ufak da olsa farklar var en büyük artım Çekme paketi olması aracın illa 33 de olmayabilir 32 yada 31 e de yürüyebilirim ) eğer 4 inç long arm kit kurtarırsa 33 baktık kurtarmıyor düşürcez lasitiği )
 

Ynt: On Road Ve Off Road Hakkında

Zaten çekmez demedim, çekmesine çeker de bir gün arabayı şanzıman tamircisine de çekebilirsiniz...
 

Ynt: On Road Ve Off Road Hakkında

Orası öyle ona ayrı bir yatırım yapıyorum neyseki bu işi yapan bir arkadaşım var orijinal şanzımandan başka da pek Seçenek yok sanırım )