OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mrdnmz Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 954
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 260,949

Etiketler
Ynt: OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi

evet bu parça abi...
çok teşekkür ederim.
 

Ynt: OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi


ozturk55 Mehmet Öztürk

mehmet bey benımde radyatorun degısmesı lazım bırkac yerden fıyat aldım 600-700 cıvarı ..acaba bahsettıgınız ustadan banada yaptırmanız mumkunmu ...ozelden tlf atarsanız sakıncası yoksa ...saygılar


arkadaşlar elınızde 2000 model 3.2 otomatıge uygun ıkıncı el temız veya 500 mılyona kadar tedarık edebılecek arkadaşlar varsa onlardan da yardım beklıyorum ..hayırlı aksamlar..saygılar
 

Ynt: OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi

3.2 fronterayı 4 çeker moduna aldığımız zaman ön tekerlerin dönmesindeki zorluğun sebebi nedir?
 

Ynt: OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi

maestro34' Alıntı:
3.2 fronterayı 4 çeker moduna aldığımız zaman ön tekerlerin dönmesindeki zorluğun sebebi nedir?
4 çeker moduna aldığınızdaki dönmesindeki zorluk derken kastettiğiniz, dönüşlerdeki zorluk mu.? yoksa düz yolda giderken zor dönüyor yani kasıyormu.? yada durup kalkmalardaki zorluk mu.?
birde 4 çekerin hangi modunda 4L mi 4H mı.?
 



Ynt: OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi

maestro34' Alıntı:
3.2 fronterayı 4 çeker moduna aldığımız zaman ön tekerlerin dönmesindeki zorluğun sebebi nedir?
Aynı sıkıntı benimkindede vardı arazide deniz kumunda, karda, çamurda ve engebeli yolda sorun yok ama asfaltta kasma yapıyordu. Ben çok yerine baktırdım sorun ön poryelerde olduğunu söylediler. Bazı servisler ise akisdende yapabileceğini söyledi ama arazide sıkıntı yapmadığı için asfalttada 2 çeker kullandığım için yaptırmadım. (kasma yaptığı zaman geri gitmeden 4 çekerdende çıkmıyordu) Daha sonra zaman zaman düzeliyordu zaten. Sizinkide sadece asfaltta yapıyorsa sorun yok. Ha birde tam tur dönüşlerde yapıyorsa o kesinlikle akislerden.
 

Ynt: OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi


aynen öyle hocam sıkıntı asfaltta. direksiyonla ikinci tur dönüşü yaptırmak çok zorlaşıyor. çok kastırıyor ve bırakıldığı anda hemen toparlıyor kendisini. makul bir hızda giderken ise daha yumuşuyor. cevabınız için teşekkür ederim.
 

Ynt: OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi


2012 yılının bahar ayında radyatörün hortuma giriş kısmı kendi hatamdan dolayı kırılmıştı. Üzerindeki orjinal radyatörüydü. Orjinaline 1000 tl dediler ve ben yan sanayi radyatör aldım 330 Tl ye 3 ay demeden üst kısımdan patladı sonra tekrar aldım aynı radyatörden geçen ay aynı sorunu yaşadım ve eski radyatörün giriş kısmını geçiçi bir tamiratla sorunsuz kullanıyorum. Radyatörcüye sipariş verdik 400-500 tl arası yapacak. Size tavsiyem ya orjinal alın ya da yaptırın yan sanayi radyatör orjinalin yarı ağırlığında ve kalite farkı çok belirgin.
 

Ynt: OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi

hocam bakırdan yaptırmayı dusunuyorum sagolsun mehmet kardesımız bu gun sorucaktı yaptırdıgı ustasına ..sızınkı 3.2 mı
 

Ynt: OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi

Geçen gün arabamın lastik basınçlarını ölçmek istedim ön lastiğini birinde iniklik vardı, arkanın bir tanesi 38 bar, diğeri 30 bar. önler 20 bar çıktı. Arkaları 38 bara eşitledim. Önleride 35 bar yaptım ancak doğrumu yaptım bilmiyorum birde, ön lastikleri tam tur çevirince tekerin arkasında kalan uzun çamurluk lastiğine çok hafif temas ediyo ama plastik çok yumuşak olduğu için sıkıntı olmuyo. Lastikler stt cooper 245,70,16 ölçülernde.
 



Ynt: OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi


yanı benım aracta tumseklere gırerken sorun yok ama cukura gırınce sankı araba oldugu gıbı cukura düşüyor... amartısor vaya helezon yayı tekerı ıtmıyormus hıssı verıyor.on tekerlerde helazon yayı yokmus heralde bızımkılerde arkalara sert bır helezon yayı taksak tekerı dahamı cabuk ıttırır cukura gırerken ...huseyın ustanın land cruser amartısorlerı nasıl acaba hıc bır ıslem yapmadan uyarmı bıze...saygılar..
 

Ynt: OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi

önlerde helezon yayı yoktur. "amartısor vaya helezon yayı tekerı ıtmıyormus hıssı verıyor" konusunda haklısınız. arkalara daha sert bir yay taktırırsanız arkanın süspansiyonunu daha sertleşir. kasis yada çukurlardan sonra araç zıp zıp zıplamaya başlar.
 

Ynt: OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi

YANİ DAHA SERT HELEZON YAYI VE GAZLI AMARTİSÖR ARACIN CUKURLARA PAT DİYE DÜŞMESİNİ ÖNLER ...AMA KONFOR YAYLANMA BİRAZ DAHA AZALIR.
 

Ynt: OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi

BIM01' Alıntı:
YANİ DAHA SERT HELEZON YAYI VE GAZLI AMARTİSÖR ARACIN CUKURLARA PAT DİYE DÜŞMESİNİ ÖNLER ...AMA KONFOR YAYLANMA BİRAZ DAHA AZALIR.
sert helezon yayı ve gazlı amortisör aracın çukurlara pat diye düşmesini önlemez. çünkü tekerleri gövdeden sürekli iten çalışır vaziyette olan gazlı amortisör ve sert yay var.
yağlı amortisör sadece çukura girdikten sonra ki basınçta çalışır, oysa gazlı amortisör sürekli basınç altındadır ve sürekli çalışır durumdadır. bu sebebten gazlı amortisör serttir.
bu sert yayı ve gazlı amortisörü, aracına yükseltme uygulayan ve sık sık offroad yapan araç sahipleri tercih eder. eğer aracına yükseltme yapacaksan mecburen gazlı amortisör kullanmalısın. yükseltmede yağlı amortisör kullanılırsa, gövde ile tekerler arasındaki oluşan boşluk tam kapanmayacağından kasis, çukur ve virajlarda araç savrulma yapar.
 

Ynt: OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi

arkadaşlar bana 3.2 frontera nin motor unun biyel kolu ve krank mili gerekiyor çıkmacılarda falan bulamadık tavsiye edebileceğiniz yerler varmı?
 



Ynt: OPEL Frontera Serbest Muhabbet Köşesi

AaLiii' Alıntı:
arkadaşlar bana 3.2 frontera nin motor unun biyel kolu ve krank mili gerekiyor çıkmacılarda falan bulamadık tavsiye edebileceğiniz yerler varmı?
KONUYU OTECOPEL RUMUZLU HÜSEYİN USTAYA SORDUNUZ MU.?