Gece Frontera B'nin kornası kendiliğinden sabit bir şekilde çalmaya başlamış
Hemen indim, aracın kornasına basılı tutunca susuyor, bırakınca yine çalmaya başlıyor. Tabi tüm mahalle ayaklanmış. Ben de hemen akünün kutup başını söktüm ve susturdum. Ancak kutup başını takınca tekrar çalmaya başlıyor.
Arkadaşlar öncelike hepinize merabalar diyorum ..kendim forenterea yı çok beğeniyorum bu arabaları gördüm mü gözlerimi alamıyorum fakat nasıl bir araçtır bana çok masfaf çıkartır mı ben öğretmenlik yapıyorum ekstra masraflar için ekonomik durumum uygun değil ne dersiniz tavsiye edermisiniz 98-97 2.2 motor olanları tercih et dediler ama en iyi bilgiyi fe burada bulabileceğimi söylediler ..
Sayın Fatsalı Fronteralar farklı ülkelerde çok tutulmasına karşın, bizim ülkemize farklı vergi politikalarından dolayı çok girmemiştir bu yüzden Tr de çok bilen yoktur ve kime sorsan aman uzak dur der, hayatlarında bir kez bile fronteraya binmemiş insanlar bile ! siz onlara aldırış etmeyin. Ancak dikkat etmeniz gereken en önemli konu alacağınız aracın mekanik olarak iyi durumda olmasına dikkat etmeniz birde yaşadığınız ilde frontera dan anlayan usta bulmanız. Bende sizin gibi öğretmenim yaklaşık 7 yıldır kullanıyorum düzenli rutin bakımlarını yaptırıp biniyorum bunun dışında bir masrafım olmadı tavsiye ederim.
Benim aracım 2.0 sport 1996 model (sizin bahsettiğiniz 4 kapılı olan modeller 2.2) bu araçlar hakkında forumdaki diğer 2.2 araç sahipleri bilgi verecektir.
Arkadaşlar öncelike hepinize merabalar diyorum ..kendim forenterea yı çok beğeniyorum bu arabaları gördüm mü gözlerimi alamıyorum fakat nasıl bir araçtır bana çok masfaf çıkartır mı ben öğretmenlik yapıyorum ekstra masraflar için ekonomik durumum uygun değil ne dersiniz tavsiye edermisiniz 98-97 2.2 motor olanları tercih et dediler ama en iyi bilgiyi fe burada bulabileceğimi söylediler ..
Arkadaşlar merhaba frontera 96 model 2.0 sport sahibiyim
Tekleme sorunu yaşıyorum (Hem benzinde hem LPG de) ;
** Bobin değişti ( 1. kabloya giden elektrik azdı, kablodan tornavida ile atlama testi yaptıgımda üç kablo sorunsuzken birinci cok zayıftı kesin sorun bundan dedim )
** Buji kabloları değişti (Kabloyu arac calısırken tutunca atlama çarpma yapıyordu)
** Bujiler değişti
Sorunum hala devam etmekte hem benzinde hemde lpg de mevcut.
Nezaman yapacağı belli olmuyor. Hiç sorun yaratmadan sürüş yaptığım da oluyor 300 km sorunsuz gittikten sonra birden başladığıda oluyor.
Bir tespitimde şu, ne zaman bir tümsek veya cukura aracı sarsacak kadar sert girsem eğer tesadüfi değil ise bu olay başlıyor.
Aracın sarsılmasıyla oluşabilme ihtimali hangi parçayı etkileyebilir acaba.