KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Bakn,ben dediğimin arkasındayım.Subaru'da öyle bir sistem varsa bilemem ama Orta diff kilidi olmayan 4WD aracı (Sürekli 4x4,2 çekere alınamayan araçlardan bahsediyorum) on iki askıda bırakırsanız araç yürümez.Orta dif. kilidi devreye sokarsınız araç yürür.Ben yıllardır bu işin içindeyim,şu an fakülte offroad grubunda başkanlık ediyorum terübelerimi yabana atmayın yahu.
ya ben nette duster tanıtım videosu bulmuştum ama hangi linkti şimdi bulamıyorum aracı lift gibi bir şeyin üstüne çıkardılar 4 lastik sonra ön 2 lastik boşta kaldı ve araç orta ön göbekten yere oturdu karter koruma demirinin üstüne sonra şöför aracı ilerletti orta koruma üzerinde sürte sürte 2 ön teker boşta olarak araç arka tekerleklerin itmesi ile ilerlemeye devam etti. yani bu durumda ön teker 2si de boşta bile kalsa araba gidiyor demekkki
ya ben nette duster tanıtım videosu bulmuştum ama hangi linkti şimdi bulamıyorum aracı lift gibi bir şeyin üstüne çıkardılar 4 lastik sonra ön 2 lastik boşta kaldı ve araç orta ön göbekten yere oturdu karter koruma demirinin üstüne sonra şöför aracı ilerletti orta koruma üzerinde sürte sürte 2 ön teker boşta olarak araç arka tekerleklerin itmesi ile ilerlemeye devam etti. yani bu durumda ön teker 2si de boşta bile kalsa araba gidiyor demekkki
Bu görüntülerden sonra, Duster her türlü gider demeli... sözün bittiği yer... 8) 2,3 teker, çapraz, gidiyor bea... 4x4 sistemi nasıl bişi ... fakültede araştırma tez konusu olur bea... ;D ıyıkı 4x4 duster almışık... yinede ağır offroada gırmeye kıyamam, araba yeni aga... 8)
eski üyeyim, 4 tene jıp kullanıp eskıtmışliğim var (honda,opel,suziki markalardan) bilenler bilir... bizzat test edip onaylanmış bilgi-tecrübeler yani... fenomen olma iddiam yok... bilgi paylaşımı-düzeltme odaklı mesajlar yani... milletimin teveccühü ayrı konu tabiki... yurdum insanlarını severim ve makul ölçülerde sayarım yani...alıştım zaten bulunduğum her ortam da hastalarım oluyor niyeyse... ;D 8)
Bugün Ank. çevre yolunda Ostimden, Havaalanı çıkışına tırmanmada bi deniyim dedim. Hava - 10 derece civarıydı heralde. Araba boştu, rüzgar yoktu ve "AUTO" moddaydı. Max. 160 km/h yaptı yokuş yukarı. Düzde veya yokuş aşağı olsa 175 - 180 olabilirdi belki. Burda bulunan virajları hapur hupur yuttu. Herhangi bir endişe, rahatsızlık yaratmadı. Girdi ve çıktı. Bence Dusterın süspansüyonu bu sürate kadar gayet stabil ve problemsiz. Bunun üstü ile denemek pek sağlıklı olmayabilir.
Bu görüntülerden sonra, Duster her türlü gider demeli... sözün bittiği yer... 8) 2,3 teker, çapraz, gidiyor bea... 4x4 sistemi nasıl bişi ... fakültede araştırma tez konusu olur bea... ;D ıyıkı 4x4 duster almışık... yinede ağır offroada gırmeye kıyamam, araba yeni aga... 8)
Bugün Ank. çevre yolunda Ostimden, Havaalanı çıkışına tırmanmada bi deniyim dedim. Hava - 10 derece civarıydı heralde. Araba boştu, rüzgar yoktu ve "AUTO" moddaydı. Max. 160 km/h yaptı yokuş yukarı. Düzde veya yokuş aşağı olsa 175 - 180 olabilirdi belki. Burda bulunan virajları hapur hupur yuttu. Herhangi bir endişe, rahatsızlık yaratmadı. Girdi ve çıktı. Bence Dusterın süspansüyonu bu sürate kadar gayet stabil ve problemsiz. Bunun üstü ile denemek pek sağlıklı olmayabilir.
aman kardeş, -10 derece, yolar lokal gizli buz olur, virajlar , vs 160 km çok riskli bu yol şartlarında... sonuçta arabalar,yollar kul yapısı çok tehlikeli... yaz olsa otoban düz boş yol olsa belli süre yardır yolu da.... bilmem yani... can mal güvenliği kendine ve çevrene lazım yani...
aman kardeş, -10 derece, yolar lokal gizli buz olur, virajlar , vs 160 km çok riskli bu yol şartlarında... sonuçta arabalar,yollar kul yapısı çok tehlikeli... yaz olsa otoban düz boş yol olsa belli süre yardır yolu da.... bilmem yani... can mal güvenliği kendine ve çevrene lazım yani...
bilal abicim, hava soğuk ama mükemmel güneş vardı. Yerler tam kuruydu. Birde 12 senedir günlük yolum, yani huyunu suyunu çok iyi bilirim. Yoksa hala 2 çocuğumuza çok lazımız
Monti bey denemek için o süratlere çıkmışsınız ama ben gerçekten hızı hiç sevmeyen biriyim, otobanda bile 120 üstüne çıkmıyorum..her arabada bmw falan bile olsa orta karar gitmek en iyisi..hayırlı sürüşler..
Valla ben de bu süratleri chiptuning sonrası bi tek Kanerle Havaalanı yolunda denerken gördüm. Haricinde basmıyorum. Hatta 160-170le giderken Renault 19 Europaya yetişemedik ;D
ön tekerler çamurarda yada buz üzerinde patinaj yapan araç duster ise yoluna devam eder.subaru ise yine devam eder.yeti, tiguen,q3,q5,q7 gibi haldex sistemindeki araçlar ise orda kalır.
duster de subaru araçlarda arazide çok iyi araçlardır arkadaşlar.
çapraz askıda ise duster kalır, subaru gider.dusterin kalma sebebi ön veya arkada kilitli difereansiyel olmamasıdır.subaruda ise kilitli diferansiyele ihtiyaç yoktur.çünkü araçta bulunan simetrik 4 çeker sistemi gücü %25 olarak her tekere ayrı ayrı gönderebilme vasfına sahiptir.karşılıklı tekerleklerin birbiri ile çekiş konusunda alakası yoktur.bu yüzden en iyi awd sistemidir.bunun yanında audinin özellikle "all road" serisi binek araçlardakullandığı ouatro, mitsubishi outlander da bulunan sistem,bmw x drive,mersedes 4 matic awd sistemleri de gayet iyi sistemlerdir.
awd sistemleri içinde en kötüsü hatta çakma diyebileceğimiz sistem ise haldex tir.(bakınız ototest tv audi q3 test videosu)üzerinde ouatro var zannettiğimiz bir çok araçta da haldex kullanılıyormuş.bunu yakın zamanda öğrendim.
Sonuç olarak duster da, subaru araçlar da arazide çok iyi araçlardır arkadaşlar(araziden kastım akıl sınırlarını zorlayacak arazi değil ülkem insanının anladığı arazidir).duster ve ya subaru kullanan arkadaşlar araçlarımızın kıymetini bilelim.gerçekten çok iyi çekiş sistemlerine sahipler.üzerlerindeki sistemlere görede de fiyatları cazip araçlar.Allah nasip ederse bundan sonra alacağım aracım ya dacia duster yada subaru xv olcaktır.nasip olursa ikisinden birini almayı düşünüyorum.
ön tekerler çamurarda yada buz üzerinde patinaj yapan araç duster ise yoluna devam eder.subaru ise yine devam eder.yeti, tiguen,q3,q5,q7 gibi haldex sistemindeki araçlar ise orda kalır.
duster de subaru araçlarda arazide çok iyi araçlardır arkadaşlar.
çapraz askıda ise duster kalır, subaru gider.dusterin kalma sebebi ön veya arkada kilitli difereansiyel olmamasıdır.subaruda ise kilitli diferansiyele ihtiyaç yoktur.çünkü araçta bulunan simetrik 4 çeker sistemi gücü %25 olarak her tekere ayrı ayrı gönderebilme vasfına sahiptir.karşılıklı tekerleklerin birbiri ile çekiş konusunda alakası yoktur.bu yüzden en iyi awd sistemidir.bunun yanında audinin özellikle "all road" serisi binek araçlardakullandığı ouatro, mitsubishi outlander da bulunan sistem,bmw x drive,mersedes 4 matic awd sistemleri de gayet iyi sistemlerdir.
awd sistemleri içinde en kötüsü hatta çakma diyebileceğimiz sistem ise haldex tir.(bakınız ototest tv audi q3 test videosu)üzerinde ouatro var zannettiğimiz bir çok araçta da haldex kullanılıyormuş.bunu yakın zamanda öğrendim.
Sonuç olarak duster da, subaru araçlar da arazide çok iyi araçlardır arkadaşlar(araziden kastım akıl sınırlarını zorlayacak arazi değil ülkem insanının anladığı arazidir).duster ve ya subaru kullanan arkadaşlar araçlarımızın kıymetini bilelim.gerçekten çok iyi çekiş sistemlerine sahipler.üzerlerindeki sistemlere görede de fiyatları cazip araçlar.Allah nasip ederse bundan sonra alacağım aracım ya dacia duster yada subaru xv olcaktır.nasip olursa ikisinden birini almayı düşünüyorum.