otomatik(triptonik) şanzımanda yağ ve filtre eskimesinde aracın kalkışında sorun yaratırmı
aracım ilk çalıştığında rampada nerdeyse hareket etmiyor motor ısındıktan sonra çok iyi sadece vites aralıkları uzun bazen 3000 deviri geçmesine rağmen vites değiştirmiyor
araç VW passat 1,9 TDİ
ozan passatların şanzumanında da diger yeni nesil otomatik şanzumanlar gibi degişmeyen ömürlük yag(lifetime) kullanılıyor.kilometre sormayacagım çünkü bu tip şanzumanların belli bir ömrü yok..istanbulda olsan sana şanzuman konusunda en iyileri tavsiye ederdim...şanzuman tamirinde filitre ve yag zaten degişiyor birde şanzuman tribünü kontrolü yapılıyor...sökülmeden fiyat veremezler ama en az 1.500 tl gibi masrafı olacak..yaşadıgın problemler yolda kalıcagının işareti haberin olsun..selamlar..
tuncay abi sağol ilgilendiğin için
ben sorunu çözdüm galiba yarın daha net belli olucak
bugün götürdüm bilgisayara bağladılar şanzımanda sorun çıkmadı senin dediğin gibi yağ ve filtre değişmez bunlarda dediler
turbo bozuk çıktı, ben turbonun yardımcı tüm parçalarını değiştirmiştim ama olmamış
artık geriye bir turbo kaldı yarın bir turbo alıp taktırcam
turboyla da düzelmezse ilk off road gezisine bunla katılıp pert edicem ;D