Ynt: Pajero, Bisiklet Ve Mini Karavan
Vitara illa ki az yakar.Hem motor kucuk hem kasa daha kucuk ve hafif.
Sizin icin ic hacim onemli olduguna gore seciminiz dogrudur.
Eski kasa Pajero genelde 2.6 benzinli yada 2.5 dizeldir.
Efendi kullandiktan sonra ariza parca vs sorunu olmaz.
Bu tur arac kullananlar genelde hesaplamayi ihmal etmezler.
Ne yaparsaniz yapin bir gun 39 krs baska bir gun 58 krs gibi rakamlar cikar.
Sonunda kafaya takmaktan vazgecip 50 krs yakiyorum der hesabi birakirsiniz.
Eger bu konuyu kafaya cok takacaksaniz direk Duster'a yonlenin.
Simdilerde 2000 model Hyundai Galloper kullaniyorum.Uc litre V6 manuel vites.
Kaput,on camurluklar ve farlar degisik gerisi neredeyse 91 e kadar Pajero ile ayni.
91 ve oncesi Pajero'larda az sayida ayni motorla techiz edilmis araclar var.
Mekanik vs ayni.Bunda abs,deri koltuk,elektrikli cam,airbag gibi ekstra konfor var.
Dizel olanlari 35 beygir az ama Starex ile ayni motor parcalarini kullaniyor.
Dolayisiyla dizeli masraflidir tezini curutecek kadar ucuza parca bulmak mumkun oluyor.
Pajero icin dizelde ayni bilgiye sahip degilim,yorum yapmam dogru olmaz.
Alinti yaptiginiz arkadas yeni modellerden bahsediyor,pahalli olmasi cok dogal.
92-93 modellerden itibaren bazi modellerde Pajero,sanziman ve diferansiyel kilitlidir.
Bunlar arazide bir cok uygunsuz durumdan kurtulmaya yardimci ozelliklerdir.
Yinede eski modellerde bile arka diferansiyelde fabrikasyon LSD vardir.
Bu da diger bir cok aracin dort cekere ihtiyac duydugu yerde sizin yuruyup gitmenizi saglar.
Fakat LSD asfaltta dikkat edilerek surmeyi de gerektirir.Bilgileriniz arasinda olsun.