Pajero Evolution

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Tempus Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 682
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 96,688
Ynt: Pajero Evolution

gerçekten büyük bir merakla takip ediyorum
 

Etiketler
Ynt: Pajero Evolution

Bugün araba servisdeydi, ön torsiyon aşağı alındı biraz, sorunlu rotiller değişiyor burçlar değişiyor. Vinç montajı yapılıcak sanırım yarın görücem

Herkese teşekkürler
 



Ynt: Pajero Evolution

Bugün cetvelle ölçtüm standart benim arabanın aynısı ile benim arabayı

jant alt noktasından çamurluk hizasına 15 cm standarttan yükselmiş araba lastik faktörü hariç ;D ;D ;D
 




Ynt: Pajero Evolution

cihanülker' Alıntı:
kürşat kolay gelsin ,torsiyonları nasıl aşağıya aldınız kardeş ?

Abi detayını inan bende anlamadım, torsiyon yabancı olduğum bir konu hala öğreniyorum bir ara liftte her detayı fotograflarım heralde.

Bildiğim üst rotillerin bağlatısına yarım 6-7 mm bir pul gibi parça kondu o rotiller daha aşağı salındı. Onları 7mm bile rahatlatınca torsiyonda ciddi bir rahatlama oldu. Bugünde aracın tüm ön takım elden geçti boşluk olan esnemiş herşey değişti, burçlar contalar hepsi yenilendi zaten araba kendiliğinden dikleşti. Kupa takozlarında eskimeden basma vardı onlarada yeni takoz konuldu araba kupadan da 2 cm kadar yükseldi.

daha rot balansa sokamadım yarın sokucam ama araba şu anda bile standart halinden daha konforlu oldu. gezme, direksiyonda titreme vs kalmadı
 

Ynt: Pajero Evolution


ist gelince benide götür kime yaptırıyorsun bu torsiyon işini ? ,
 

Ynt: Pajero Evolution

cihanülker' Alıntı:
ist gelince benide götür kime yaptırıyorsun bu torsiyon işini ? ,

İlfer oto İlyas usta abi, torsiyonlu benim arabanın 3 kapısı yarış arabası var profesyonel off road yarışçısı bu torsiyonlu arabayla yıllardır yarışıyor. Gideriz birlikte bakar ne gerekiyorsa
 




Ynt: Pajero Evolution

gerçekten güzel olmuş aracı kaça mal oldu size diff lock varmı bu modelde hafif offroadda nasıl bilgi verebilirmisiniz
 

Ynt: Pajero Evolution

vwcaravelle' Alıntı:
gerçekten güzel olmuş aracı kaça mal oldu size diff lock varmı bu modelde hafif offroadda nasıl bilgi verebilirmisiniz

jant + lastikler = 3500
yükseltme = 500
ön torsiyon bakım = 500
LPG = 2000


yaklaşık bu maliyetlerde şu an, modifiyeler. Pajero 3.5 v6 larda ve 2.8 turbo dizellerde arka difransiyel kilidi standart. Ve standar haliyle bile sadece MT lastik takıp birçok yere girersiniz hafif off roadda

teşekkürler
 

Ynt: Pajero Evolution

Bugün aracın modifiyesinin ilk aşamsı bitti
ön arka amortisörler değişti, arka yay değişti, torsiyondan araç yükseltildi, tüm ön takım komple elden geçti yıpranmış tüm parçalar değişti. Araç rot balans a girdi. Kullandığım off road araçları içinde en kolay balans tutan bu oldu sanırım sebebi sıfır jantlar olması ve lastik üreticisinin tavsiye ettiği ölçüde jant kullanmamız. İkinci aşamaya geçmeden önce soluklanayım biraz bunlarıda az önce çektim.

Araç lastik hariç 15 cm yükseltildi, lastik çapı farkıyla 20 cm i buldu

[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]







 

Ynt: Pajero Evolution

Baktım, sonra bir daha baktım, sonra bir daha baktım..
Beğendim, sonra bir daha baktım, yine beğendim..
Merakla takip ediyorum...
 

Ynt: Pajero Evolution

Züpürge' Alıntı:
Baktım, sonra bir daha baktım, sonra bir daha baktım..
Beğendim, sonra bir daha baktım, yine beğendim..
Merakla takip ediyorum...

teşekkürler

bende hala inip inip bakıyorum