Pinin Nihayet Araziye Girdi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan M-S Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 43
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 9,486

Etiketler


Ynt: Pinin Nihayet Araziye Girdi

pinin i sattım YAŞASIN GS 1200..........
 




Ynt: Pinin Nihayet Araziye Girdi

benzetmişim o zaman, ekin bizimkine benzi yodu da

hayırlı olsun motorunuz
 

Ynt: Pinin Nihayet Araziye Girdi

teşekkür ederim arkadaşlar.....
 

Ynt: Pinin Nihayet Araziye Girdi

Bu aracın tipi çok güzel, arazi vitesleri de var ve yüksek modelleri uygun fiyata. Neden bu kadar makul?
 

Ynt: Pinin Nihayet Araziye Girdi

Parçaları temsada bile zor bulunuyor bulunan parçalarıda çok pahalı
 

Ynt: Pinin Nihayet Araziye Girdi

Bir de aslında Vitara ve Grand Vitara da olduğu gibi önler sabit aks değil. Suzuki'lerin artısı çok bulunması sebep parça ve modifiye olanaklarının bol olması.
Pinin standartında arka dif.'de kilit var.
Zamanında Türkiye'de fabrika takımı olarak S 1'de Pİnin, S 2'de Pajero 3.5 sezon şampiyonu olmuştu.
 



Ynt: Pinin Nihayet Araziye Girdi

mitsubishinin üstune sağlam araba yok ama temsa ne yapmaya çalışıyor anlamak zor parçaları anormal şekilde pahalı
 

Ynt: Pinin Nihayet Araziye Girdi

pajerolara diyecek bir sözüm yok ama temsanın üstüne düşmeden pazarlaması ile pajero bile hakettiği yerde değil
pinine gelince artık italyada üretilmiyor,güney amerika ülkelerinin birinde tr4 flex adı altında üretiliyor,biraz daha makyajlı bir halde
parçaları pahallı,ben ön fren balata takımına kaç sene önce 217 milyon vermiştim,içime oturdu,hırpalanmadığı için başka parçası gerekmedi,fakat yaşına göre erkenpaslanma belirtileri gösterdi,vidalar falan paslandı,italyan biraz üstüne düşmemiş bence malzemenin
mitsubishi artık gdi motorda üretmiyor,yanılmıyorsam,mvec e döndü
selamlar