bizler faklı insanlarız...burada olmayı seviyorum. her geçen gün bilgime bilgi katmayı seviyorum. özetle gezenbiliri seviyorum. biz farklı insanlarız. bu sayfaları normal bir insana okutsam herhalde hiçbirşey anlamazdı. buda bizi faklı kılan birşey. antalyadan sevgiler.
bizler faklı insanlarız...burada olmayı seviyorum. her geçen gün bilgime bilgi katmayı seviyorum. özetle gezenbiliri seviyorum. biz farklı insanlarız. bu sayfaları normal bir insana okutsam herhalde hiçbirşey anlamazdı. buda bizi faklı kılan birşey. antalyadan sevgiler.
Abi aynen katılıyorum arkadaşlara özellikle bu topiği (konuyu) baştan sona gösteriyorum öyle bakıyolar bişe anlamıyolar.Okuldan sonra gelir gelmez hemen gezenbilir açıyorum.Bu site ve burada yapılanlar her adama göre değil
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim.Biraz fotoğraf yüklemenin zamanı geldi de geçiyor sanırsam 2 gün ankaraya gittik, ilk defa bu kadar boş kaldı bu konu ))
Doubler için flanşların Jet Makine de kesim öncesi Autocad çizimleri.
Şenol Usta jet makineden flanşları almış ve ilk aşama olan np203'ün 4l60 (fotoğraflardaki 700r4 ancak kuyruk çıkışları aynı) otomatik şanzımanımıza oturması için gerekli flanşı yaptırmak üzere tornacıya götürmüş.Ancak yaptıkları ölçümlerden sonra (o flanşı 2 cm kestirmiştik) malzemenin 3cm olması gerektiğine karar vermişler ve tekrar kestirmiş Şenol Usta.
Bu sırada da ben flanşın oturacağı yüzeyi iyice temizleyip, kartondan conta kestim ve bu contayı aynı zamanda civata delikleri için şablon olarak kullandık.
Bu flanşın np203'e bağlanacak tarafındaki civatalar flanşa gömme olacak, ana şanzımana ise flanşa diş açılarak arkadan civatalar tutturulup sıkılacak.Np203'ün civatalarının deliklerini delip, civatanın gömüleceği ve lokmanın sığacağı boşlukları verdik.
Tabii şanzımanın üzerine de oturtup denedik, merkezlemesi çok iyi oldu, yük civatalarda değil faturalarda olacak.
Bu arada tornadan yeni çıkmış metalin görüntüsüne bayılıyorum