Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan moonwalker_arc Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,054
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 180,907
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Sidoff <sivas offroad> olarak bir deyimimiz var konuya tam uydu <ARAMIZA AKILLI GÖNDERİPTE HUZURUMUZU BOZMASIN>
 

Etiketler

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Uğur bey mrb.
Projeniz ve anlatımınız için tebrik ediyorum. Ustalarınızıda tabiki. Sonuç mükemmel olacak.
Yazın yapmayı planladığım karadeniz turunda tanışmak nasip olur inşallah.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

çok iyi...takip
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Kolay gelsin,takip...
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

emegi geçenlere teşekür ederim harika bir çalışma olmuş şahane
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

+
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

takip..
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası


Arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

ncmsrn' Alıntı:
Uğur bey mrb.
Projeniz ve anlatımınız için tebrik ediyorum. Ustalarınızıda tabiki. Sonuç mükemmel olacak.
Yazın yapmayı planladığım karadeniz turunda tanışmak nasip olur inşallah.


Mutlaka bekleriz.


Bugün sabah ilk iş gidip jantları kargodan aldım, doğru akçaabata Erkan ustanın yanına gidip lastikleri de alarak, jantları lastiklere geçirmek için lastikçinin yolunu tuttuk.Lastikler kargo sırasında ezilmiş olduğu için çok basıktı jantlarımızda geniş olunca çok uğraşmamıza rağmen ilk lastikçide bir türlü beceripte lastikleri jantlara sokamadık.


Takım taklavat tekrar arabanın bagajına doldurup başka bir lastikçinin yolunu tuttuk.







 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası


İkinci lastikçide de tekrardan aynı şeyleri defalarca deneyip başaramayınca ben biraz umutsuzluğa kapılmaya başladım.Derken şok aleti diye bir şey getirdi.Şok aleti dedikleri ufak bir depo havayı içine sıkıştırıyor daha sonra geniş ağızlı borusundan vanayı açarak birden havayı boşaltıyor.Ani hava veriyor yani ama sonuç yine nafile.


Tam bu lastikçide bizi başından savacak derken baktım bu sefer bu azimli çıktı gitti bi halat aldı geldi, lastiğe dolayıp bir lom demiriyle sıkarak lastiği üstten iyice sıkıştırdı, dolayısıyla lastiğin yanakları janta bastı ve en sonunda lastikleri şişirebildik.


Bu arada balans tozlarımızı da Erkan Baydemirden temin ettik, lastikleri elimde yuvarlayıp kontrol ettim herhangi bir balans yok


Lastikleri bagaja attığımız gibi hemen aracın yanına döndük.





 




Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Erkan ustanın işleri biraz yoğundu, onu kendi haline bırakıp başladım arabnın önünü sökmeye, özetle ön takımda ne var ne yoksa söktük





 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

moonwalker_arc' Alıntı:
Tabii ki hemen arka lastikleri yerine taktık

Maşallah Maşallah Maşallah
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Ön tarafta sökülecek birşey kalmayınca, yeni diferansiyelimizi aracın ön tarafına sürükledik (ki bu dar dükkan içerisinde baya zor oldu ) Lastikleri diferansiyele tutturarak aracın altına koyup şöyle birkaç poz aldık





 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

çok yüksek olmamışmı?
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Erkan ustayı pazar günü çalışmaya ikna ettim, ancak başka bir aracın tamponunu bitirecek Açıkcası pazar günü bizim araca yapabileceğimiz fazla birşey yok, yarın ön diferansiyel için makasları başka bir araçtan söküp dükkana getirecez, ön tarafın makas bağlantısı için travers ve ayaklarının şablonlarını çıkarırız.


Eski tabla bağlantılarının amortisör kulesinin vs. hep kesilmesi lazım ancak oksijenimiz yok , pazartesi oksijen işini halledersek ön tarafın press büküm işlerini hallettikten sonra makas bağlantılarını yapabiliriz.