KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
umut bu motor takılı olan jumbo transit te katran 210 yazıyor ama senin bir dez avantajın var dişli oranın 1.22 buda demek oluyor ki 210/1.22 =172.13 km/sa yapmalı tabi tüm diyer faktorler aynı olmak kaydıyla bu hesabı tam yapa bilmek içintüm dişli oranlarını bimek lazım ayrıca lt 77 son dişli oranı 0.76 mt 82 nin son dişli oranı 0,79 buda aracın 7 km/sat daha az sürat yapması demek (azami devirde) daha birçak faktör etkileryani 140 mükemmel bir hız ve bunun daha fazlası başa dert olur.
tekrardan maaşallah diyeyim aracın benim için tekten kıymetini bil
umut bu motor takılı olan jumbo transit te katran 210 yazıyor ama senin bir dez avantajın var dişli oranın 1.22 buda demek oluyor ki 210/1.22 =172.13 km/sa yapmalı tabi tüm diyer faktorler aynı olmak kaydıyla bu hesabı tam yapa bilmek içintüm dişli oranlarını bimek lazım ayrıca lt 77 son dişli oranı 0.76 mt 82 nin son dişli oranı 0,79 buda aracın 7 km/sat daha az sürat yapması demek (azami devirde) daha birçak faktör etkileryani 140 mükemmel bir hız ve bunun daha fazlası başa dert olur.
tekrardan maaşallah diyeyim aracın benim için tekten kıymetini bil
Teşekkür ederim bilgiler için. Ayna mahruti oranından son hızı düşük kaldı sanırım. Ama arazide eskisine oranla bambaşka bir araç oldu. Diferansiyel oranlarını değiştirsek seriliği azalır son hızı artar sanırım aracın. Bu performansı gayet tatmin edici gerçi...
Teşekkür ederim bilgiler için. Ayna mahruti oranından son hızı düşük kaldı sanırım. Ama arazide eskisine oranla bambaşka bir araç oldu. Diferansiyel oranlarını değiştirsek seriliği azalır son hızı artar sanırım aracın. Bu performansı gayet tatmin edici gerçi...
şahsi kanaatiimdir ki DEFENDER gibi bir araç için 100 km üzeri sakıncalıdır. hem sarfiyat hem yükseklik ve kullanım zorluğu ve tabiki arkadaşların bahsettiği bir sürü dişli oranı mevzu yeri taş yoprak çamur su kar olan bu aracın ömründen yer.... yinede puma rahat motor güle güle kullanın..
artısı eksisi diye birşey yok, sadece kullanıldığı yerler var
lastik çapı büyüdüğü zaman araç bunu çevirmekte zorlanırsa a/m oranını kısaltmak lazım... ben 35" lastik taktım, orijinal ebattan büyük olduğu için kısalttım
4.11 oranlı dişliler (özellikle salisbury arka diferansiyel) standart dışı olduğu için ülkemizde bulunmuyor yurt dışından özel siparişle geliyor
Maşallah Motor çok güzel olmuş. Kazasız kullanman dileğiyle.
Defender toplamak biraz zor, zevkli ve çok fazlaca maliyetli bir iş.
Planlarını okudum da fazla bişey kalmamış gibi gözüküyor, kolay gelsin.
Bu arada Lastik çapı/Dişli oranlarının ve son hıza ilişkin simulasyonunu yapabileceğin programı
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=25482.0
linkten edinebilirsin. Linkte nasıl kullanılacağı ile ilgili anlatım da mevcut ve oldukçada kolay.
yunus. regulator konusunu acar misin? nedir nasil kontrol edilir vs. Benim bildigim motor vitesteyken yol kosullari ve yuk + surtunme nedeniyle max devire ulasamayacagi. Bahsettigin regulator pompanin icinde mi?[color=][/color][color=][/color]
nasılsın hala yemek borcumu ödemek için ereğliye gelmeni bekliyorum
lt 77 gearbox la bu aracın 165 km yapması gerekir bu hıza cıkakamasının çokça nedeni olabilir ama en yüksek 2 ihtimalvar a/m oranı 4.11 dir daha büyük ihtimalse devir regulatorü dür bu ürün motoru korumuk için konulmuş emniyettir motorun belirli bir devrin üstüne çıktığında yakıtı keserek daha hızlanmasını ve devrin yükselmesini engeller
artısı eksisi diye birşey yok, sadece kullanıldığı yerler var
lastik çapı büyüdüğü zaman araç bunu çevirmekte zorlanırsa a/m oranını kısaltmak lazım... ben 35" lastik taktım, orijinal ebattan büyük olduğu için kısalttım
4.11 oranlı dişliler (özellikle salisbury arka diferansiyel) standart dışı olduğu için ülkemizde bulunmuyor yurt dışından özel siparişle geliyor
Maşallah Motor çok güzel olmuş. Kazasız kullanman dileğiyle.
Defender toplamak biraz zor, zevkli ve çok fazlaca maliyetli bir iş.
Planlarını okudum da fazla bişey kalmamış gibi gözüküyor, kolay gelsin.
Bu arada Lastik çapı/Dişli oranlarının ve son hıza ilişkin simulasyonunu yapabileceğin programı
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=25482.0
linkten edinebilirsin. Linkte nasıl kullanılacağı ile ilgili anlatım da mevcut ve oldukçada kolay.