KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
nasılsın hala yemek borcumu ödemek için ereğliye gelmeni bekliyorum
lt 77 gearbox la bu aracın 165 km yapması gerekir bu hıza cıkakamasının çokça nedeni olabilir ama en yüksek 2 ihtimalvar a/m oranı 4.11 dir daha büyük ihtimalse devir regulatorü dür bu ürün motoru korumuk için konulmuş emniyettir motorun belirli bir devrin üstüne çıktığında yakıtı keserek daha hızlanmasını ve devrin yükselmesini engeller
Ayna mahruti değişikliğ nin çok çok uzak bir ihtimal olduğunu düşünüyorum,senin aracın menşei yani hangi resmi kurumda kullanıldığını biliyormusun?
Dişli Değiştirirken hiç saydınmı ? veya foto varmı ? Birde normalde 1,67 den 1,42 ye (rakamlar neyse..) geçerken 3 lü bir grup ve tekli bir dişli değişiyor,1,42 den 1,22 geçerken neler değişiyor bilmiyorum bilen varsa söylesin ????? Fiyat ne oldu ????
Ayna mahruti değişikliğ nin çok çok uzak bir ihtimal olduğunu düşünüyorum,senin aracın menşei yani hangi resmi kurumda kullanıldığını biliyormusun?
Dişli Değiştirirken hiç saydınmı ? veya foto varmı ? Birde normalde 1,67 den 1,42 ye (rakamlar neyse..) geçerken 3 lü bir grup ve tekli bir dişli değişiyor,1,42 den 1,22 geçerken neler değişiyor bilmiyorum bilen varsa söylesin ????? Fiyat ne oldu ????
bu oranlar ile ilgili olarak aklımı çok karıştırdınız dostlar rakamlar hava da uçuşuyor bununla ilgili bir kaç konu görmüştüm başlıkları hatırlamıyorum
300 tdi veya puma R 380 1.41 oran sessiz bir motor aralıkları uzun
300 tdi veya puma LT 77 1.6 oran güçlü amma yavaş 100 km çok zor
300 tdi veya puma LT 77 1.41 hızlı ve güçlü
2500 benzin LT 77 1.6 oran
3.9 v8 R 380 1.41 Motor ağızı ve şanzıman arasına flanş gerektirir.
hatırladığım bazı bilgiler. şimdi bizler bu işi acacaksak başlıkta puma motor ise
örneğin
motor tipi şanzıman oranı artısı eksisi
puma 2.4 4 silindir R 380 1.41 kuvvetli sessiz
diye başlıklasa bir bilen arkadaşımız bu listeyi aşağıya doğru ilave ederek toparlasak
naci abi eksisi veya artısı yok demişti nerede ne kullanılır da diye biliriz açıklama bölümü yaparız vb. aslında aklımdan geçen daha büyük herkesin kullana bileceği kombinasyonlu seçeneği bol bir tabloydu fakat benim mekanik bilgim buna yetmez fakat biraz bilgi ve tecrübe yenilemesi ve tazeliği ile fikir yürütmek herkes için yararlı olacaktır.
bu oranlar ile ilgili olarak aklımı çok karıştırdınız dostlar rakamlar hava da uçuşuyor bununla ilgili bir kaç konu görmüştüm başlıkları hatırlamıyorum
300 tdi veya puma R 380 1.41 oran sessiz bir motor aralıkları uzun
300 tdi veya puma LT 77 1.6 oran güçlü amma yavaş 100 km çok zor
300 tdi veya puma LT 77 1.41 hızlı ve güçlü
2500 benzin LT 77 1.6 oran
3.9 v8 R 380 1.41 Motor ağızı ve şanzıman arasına flanş gerektirir.
hatırladığım bazı bilgiler. şimdi bizler bu işi acacaksak başlıkta puma motor ise
örneğin
motor tipi şanzıman oranı artısı eksisi
puma 2.4 4 silindir R 380 1.41 kuvvetli sessiz
diye başlıklasa bir bilen arkadaşımız bu listeyi aşağıya doğru ilave ederek toparlasak
ayna mahruti lastik performansıyla ilgili motor ile lastik arasında aktarılan gücün en etkin kullanımını sağlayan oran ayna mahruti bunun yanında motor ile mahruti arasında birde arazi oranı var burdada amaç yine güç ve konforu en etkin şekilde elde etmek vede en zoru bu 3 lü arasında cuk oturan bir sistem kurumu gerçekleştirmek lazım.... Motor gücü ve arazi oaranları arasında ters ilişki var güçlü motor küçük arazi oranı bunun yanında büyük lastikli bir de güçlü motorlu aracın var ise düşük arazi oranı yüksek mahruti oranı, (sanırım bundada ince noktalar var büyürse güçlenir amma yavaşlar vb. gibi ) karmaşık gibi görünüyor amma anladım
Bence arazi şanzımanındaki dikdörtgen kapağı aç dişlileri diş sayısını say diyecem ama tarifle olmaz resimlerle hangi dişlileri sayacağını belirtmem gerekir elinde dökümanı olan varsa desin yoksa musait bir zamanda ayrıntılı fotoları koyarım