Medium duty light truck diye geçiyor ama adapte edilirse iş görür tabi... ben yine de T18'imden vazgeçmem! Oldukça ucuz yine T18'den ucuz olmaz sanırsam
jeep' Alıntı:
oranlar offroadluk gibi geldi. özellikle 1 ve geri sanıyorum senkromeçlidir, oldukça da ağır. Eğer heavy duty ise denemeye değer. Ama amerikan kaya yapanlarda pek rastlanmıyor sanırım. Motorlarımız aynı gibi cj lerle, enterlerin volant muhafazaları birebir cj lere geliyor. O zaman neden bu şanzımanları bizde kullanmıyoruz. Oldukça ucuz paralara bulabiliriz gibi. Yoksa kullanıyormuyuz ???
arkadaslar cevaplarınız icin tesekkurler. bi kaç gundur nete giremedigim icin konuyu takip edemedim. bizdeki sıkıntı on diferansiyellerden cıkan akslar ince kalıyo. dolayısı ile fazla zora gelmiyo.aksları genişletmek icin aks kovanlarınıda degişmek lazım. ayrıca standad kalın aks ve kovan varmı bilmiyorum. bizde daha buyuk komple difreansiyel bulabilirmiyz die dusunduk. arac babamın 1996 pw 250 tek kabin. onunda motordan tahrikli hidrolik 5 tonluk vinc var. babam offroad icin deilde daha cok kerestecilikde kullanıyo. agac koku vs asılmak icin. gittimiz yerlerde genelde dere, tepe, dag vs oldugu icin araba biraz zorlanıyo. dedigim gibi önlerrin aksları zayıf . nasıl bi yontem kullanmamız gerek bilgim yok ve yapılacak isler ve temin edilcek parcları nasıl temin ederiz . sıkıntımız bu. yoksa aracı kesip buyutmicez .
70 li yillarin Amerikan dodge powerwagonlarindan çikan ön arka dana60 dingilleri atmaktan başka çareniz yok gibi... Hem dingiller biraz daha geniştir, hemde ayna maruti oraniniz 4.11'e terfi eder şansli iseniz arkada kilit bile çikar.... Tek tek satmazlar, ayna maruti ve genişlik farki yüzünden ön arka değiştirmeniz gerekecektir...
-uzunlar
-makaslarını değiştirmek gerekir
-arkasına ağırlık koymak gerekir
Bunların dışında eaton ana şanzıman, rockwell arazi şanzımanı, dana diferansiyel... Deutz yada Perkinz dizel makine iyi kombinasyon....
Isoff bir dönem kurtarma aracı olarak kullandı sonra International'ı aldılar (o da öldü artık)...
Formda bundan daha önce bahsetmiştim. Özetle full floating araçlarda aracin ağirliği aksa binmez, heavy duty, yük taşiyan araçlarda böyledir. Aks kesilse bile lastik yerinden çikmaz.
Formda bundan daha önce bahsetmiştim. Özetle full floating araçlarda aracin ağirliği aksa binmez, heavy duty, yük taşiyan araçlarda böyledir. Aks kesilse bile lastik yerinden çikmaz.
cevap çok kolay akıs problemi yüzünden bende çok çekmiştim ankara ostim amerikan dodge veya ford ön defransiyel komplesi disk fren tablasıda tek büyük piston ve akıslar artık şaft kesiyor akıslar hala sağlam kesin çözüm ostim ali usta
yurtdışında bazı arazi araçlarına unimog 404 diferansiyeli uyguladıklarnı duymuştum Grand larda uygulanmış resmini görmüştüm çok başarılıydı.aynısı pw 250 lerede uygulanabilir aslında
Konu biraz hortlayacak ama bende s 10 blazerın ön tablalı sistemi iptal edip ön arka d60 difransiyel koymayı düşünüyorum.250 liklerin arka d60 önler d44 olduğunu biliyordum dedim bir as 250 den çıkma alırız ama bu konuyu görünce tereddüte düştüm 250 liklerin ön defransiyelleri zayıf mı kalıyor ?
bizim pw 250 bi iki kez aks kesmişti. sanırım akslar ince kalıyo . gerçi dana 60 ile dana 44 un aks ları arasında ne kadar fark var bilmiyorum.on dana 60 bulabilcemiz bi yer biliyomusnuz.bizdeki 96 model ondeki dana 44 parçalı aks. hava ile baglanıyo. çokda saglıklı bi sistem gibi gelmedi bana
bizim pw 250 bi iki kez aks kesmişti. sanırım akslar ince kalıyo . gerçi dana 60 ile dana 44 un aks ları arasında ne kadar fark var bilmiyorum.on dana 60 bulabilcemiz bi yer biliyomusnuz.bizdeki 96 model ondeki dana 44 parçalı aks. hava ile baglanıyo. çokda saglıklı bi sistem gibi gelmedi bana
Ben bakınıyorum Dana 60 ama ne kadar parçacı varsa dana 60 istiyorum diyince hangi araba diyorlar.Kardeşim ben farklı arabaya takacam Dana 60 diferansiyel istiyorum diyorum o yok bizde diyor Adam sattığı malzemenin kodunu bilmiyor.İlla falan model arabanın aksı diyeceksin.Ben pes ettim.
internette yabancı bi sitede gormustum on dana 60. amerikan merkezli bi site sanırım ama biraz tuzlu . bide vergi vs girse bi araba parası eder .paralanmak lazım
İş amerikaya varırsa Dynatrac Pro Rock 60 derim başkada bişey demem, ama ön arka diferansiyeli herhalde 10.000 dolar civarı birşey Amerika fiyatı Üzerindeki kaynakları vs. gördüm ben bittim zaten.Yapımının videosu;