Tüm soğutma sistemi (radyatör devirdaim termostat vs) ve üst kapak contam değişti, conta değiştikten 1 ay sonra araçtaki suyun çok kirli olduğunu gördüm, radyatör kapağını açıp parmağımı suyun olduğu yere değdirmdiğimde elime çamur geliyordu, geçen hafta suyu komple boşaltarak temiz su ve radyatör temizliyici ile temizledim, daha sonra antifiriz ve içme suyu koydum, bu gün suya baktığımda yine çamurlaşmıştı, araç uzun süre antifirizsiz kullanılmış, ama bir haftada bu kadar çabuk kirlenmesi normal mi sizce ?
bu fotoğraf bir önceki hali şuan bu kadar yok ama yine böyle olacak gibi. >
Blok ve kapak kanalları temizlenmedigi için yada uygun sıvı kullanılmadıgından yeniden kirleniyor,
yada sisteminiz bir noktadan hava alıp paslanmayı arttırıyor.
Blok ve kapak kanalları temizlenmedigi için yada uygun sıvı kullanılmadıgından yeniden kirleniyor,
yada sisteminiz bir noktadan hava alıp paslanmayı arttırıyor.
sistemi boşaltın temiz su ile doldurun 1 çay bardagı çamaşır sodasını suda eritip ilave edin
aracı bu şekilde 3 /4 gün kullanın (aracı sürekli kullandıgınızı var sayarak söylüyorum)sistemi boşaltın temiz su doldurun termostat açana kadar çalıştırun tekrar boşaltın doldurdugunuz su ile 3/4 gün kullanın boşaltın uygun antifreez ile kaynamış su kullanarak doldurup devam edin.
sistemi boşaltın temiz su ile doldurun 1 çay bardagı çamaşır sodasını suda eritip ilave edin
aracı bu şekilde 3 /4 gün kullanın (aracı sürekli kullandıgınızı var sayarak söylüyorum)sistemi boşaltın temiz su doldurun termostat açana kadar çalıştırun tekrar boşaltın doldurdugunuz su ile 3/4 gün kullanın boşaltın uygun antifreez ile kaynamış su kullanarak doldurup devam edin.
Yağ soğutucunuz patladığı için suya yağ karışıyor ve krem kıvamında oluyor.yağ soğutucusu değişiip hortumlar ve radyatör sökülüp içi temizlenire sorun bitecek.