REHA BEY YARDIM

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan EPOKA Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 8
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 2,999

EPOKA

Ana Kamp
Mesajlar
51
Tepkime Puanı
0
Yer
BALIKESİR
Merhabalar,87 model lpg dönüşümlü defenderimiz var görünürde bir sorunumuz yok ancak araç ısındığında motoru durdurup tekrar çalıştırmaya kaltığımızda araç bir türlü çalışmıyor soğuk iken bir sorun yok ısınınca böyle bir şey neden yapar sizce bilgisi olanlar varsa paylaşırsa sevinirim.bir de tamirci arkadaşa platin meksefesine baktırdığımızda çift meksefe olduğunu söyledi bu ilk arazi taşıtımız olduğundan daha pek tecrübemiz yok böylemi olması gerekiyor yoksa yanlış birşeylermi var burası taşra olduğundan parça bizim için biraz sorun oluyor platin meksefesi bize uyacak bir araç modeli varmı?yardımlarınızı bekliyorum.motorunuz çalışır yolunuz açık olsun....



 

Etiketler
Ynt: REHA BEY YARDIM

Aynı sorun bendede vardı, karbüratör temizliğinden sonra sorun çözüldü bu sürece kadar buji kabloları buji ve platini epey kurcaladık ama sorun karbüratör temizliğinden sonra çözüldü!!!
 

Ynt: REHA BEY YARDIM

hım... ???
 

Ynt: REHA BEY YARDIM

Araç bahsettiginiz arızayı lpg'demi benzin'demi yapıyor yakıt geliyormu elektrik geliyormu bunları yazarsanız daha kolay yardımcı olabiliriz,platin meksefe eski anadol araçların'ki kısmen uyuyor.
 





Ynt: REHA BEY YARDIM

Enjektor yok mu Benzer bir sorun bende bu sekilde cozuldugu icin onermistim defender cehaletimi mazur gorun
 

Ynt: REHA BEY YARDIM

Estafurullah ;D yakın zamana kadar V 8 leri bile karbüratörlü.
 

Ynt: REHA BEY YARDIM

bende düşüncelerimi paylaşmak isterim;öncelikle yakıt hortumlarının motora yakın olmaması yakıta genleşlme yapmasını önleyebilir barde elektronik parçaları elektronikci arkadaşların kullandığı spreylerle temizleyebilirsiniz