Biz neyi tartisiyoruz... “ Land “ mi “ Jeep “ mi ;D ;D ;D Sorry.....!!!!! ;D Buraya sadece “ Jeep “ ler park edebilir...! ;D ;D ;D
Batı Yarımkürenin ikinci en yüksek yanardağı (6,892 m.), artık “dünyanın en yüksek park yeri” olarak da tarihe geçti.
Jeep Wrangler Unlimited, beş yorucu günden sonra, (Almanya) Takımını, Şili Andes’teki hiç de misafirperver olmayan yanardağın zemininden 4-tekerlekli bir aracın çıkabileceği en yüksek tepeye taşıdı. 6.645 metrelik toplam yükseliğe ulaşan Jeep Wrangler Unlimited zorlu doğa koşulları ve yol ile mücadelesine galip ayrılan taraf oldu ve adını Guinness Rekorlar Kitabı’na yazdırmayı başardı. Yolculuk sırasında kasırgadan, şiddetli rüzgarlara, eksi 30 santigrat dereceye varan ısılara ve kötü niyetli buzul parçalarının, sarp kayalıkların ve volkanik kayaların etrafında uçuşan böylesine fazla bir yüksekliğin sonucu olan seyrelmiş havaya maruz kalan takım zorlukların üstesinden geldi ve 3.8 L V6 motorlu Wrangler Unlimited ile zirve yolculuğu tamamladı.
Ynt: Sadece Jeep'ler Park Edebilir....! Öbürleri Zaten Çikamaz...
Maksat standart donanıma ek olarak vinç, vinç tamponu ve MT lastiklerle orayı çıkmaksa amaç G serisi ve Land Cruiser standart üretim iki kilitli araçlarda çıkabilir.
Hatta daha detaylı araştırmakta gerekebilir ama eğer zemin çıkabildikleri yer gibiyse MT lastikli, vinçli ve vinç çapalı herhangibir ''arazi aracı'' çıkabilir gibi gözüküyor.
Reklam kokan hareketler bunlar.
Ynt: Sadece Jeep'ler Park Edebilir....! Öbürleri Zaten Çikamaz...
Jeep Wrangler Unlimited izlediğim ve beyendiğim bir araçtır.
Ama piyasaya çıktıktan sonra biraz beklemek gerek,
Elektronik yüklü bu araçların ne yapacakları çok belli olmuyor.
Jeep in elektroniği ( eski modellerde G.Cherokee 2002 deniyoruz.) baya başarılı.
ama Toyota gibi elektronikte sorunsuz olan bir araç daha görmedim açıkçası.
Ynt: Sadece Jeep'ler Park Edebilir....! Öbürleri Zaten Çikamaz...
orsa' Alıntı:
Maksat standart donanıma ek olarak vinç, vinç tamponu ve MT lastiklerle orayı çıkmaksa amaç G serisi ve Land Cruiser standart üretim iki kilitli araçlarda çıkabilir.
Hatta daha detaylı araştırmakta gerekebilir ama eğer zemin çıkabildikleri yer gibiyse MT lastikli, vinçli ve vinç çapalı herhangibir ''arazi aracı'' çıkabilir gibi gözüküyor.
Reklam kokan hareketler bunlar.
Biz sadece haberi yansıtıyoruz.... Ok. Land veya diğer arçlar çıksın ve rekoru tekrar kırsın... Meydan açık hodri.......!!! Sonuçta Jeep çıktı rekoru kırdı...Buyruuuunnnn.....! ;D ;D ;D
Keşke hazırad bir 50.000 Dolar;ım olsa hemen düşünmeden alabileceğim tek jeep.....
Eninde sonunda 6-7 sene somra hepimiz onu kullanıcağız.... Sonuçta önümüzdeki 10 sene içinde CJ'nin tahtına o oturacak... Bittiiiiii...!!!!
Ynt: Sadece Jeep'ler Park Edebilir....! Öbürleri Zaten Çikamaz...
Bu arada rampa mevzuu konusunda; oraya gidinceye kadar mevzuyu yanlış anlamışım; Zannettimki buranın şöhreti " bu rampayı sadece Land;lar çıkar" Abi ben o rampayı geri geri çıktıııııııımmmmm...???
Ynt: Sadece Jeep'ler Park Edebilir....! Öbürleri Zaten Çikamaz...
İnternational markasını bi inceleyin derim
Scout SSIIs took top honors in offroad racing during the late 1970s. In 1977, Jerry Boone, of Parker, Arizona, finished first among 4x4 production vehicles in what is the "Super Bowl" or "Daytona 500" of offroad events, the Baja 1000. This is the most challenging of all off-road competitions. Boone completed the run in 19 hours & 58 minutes, crossing the finish line at Ensendada, Mexico, almost 2 hours ahead his closest competitor: a Jeep CJ7. Only 9 of 21 vehicles that started the race finished the 1000 kilometer (660.3 mile) course. Boone ran even faster than Class IV modified 4x4 racers. Mr. Boone later revealed that they only had a month to prep a stock SSII for the race and they were unsponsored by IH until after the race.Boone also won in 1978 at Riverside, California.
Sherman Balch, among many other accomplishments in offroad racing, won the off-road "world championship" in 1977 (the renowned S.C.O.R.E. event in Riverside, California). Three other finishers along with Balch also drove Scouts. Balch also won the Baja 1000, the Mint 400 & three grueling events in the fall of 1978 at Lake Geneva, Wisconsin.
Sherman Balch and co-driver James Acker, driving a Scout SSII, went on to win virtually all major off-road races in 1982 offered on the West Coast/Mexico circuit by winning the Baja 250, The Baja 500, The Baja 1000, the Mint 400 and the Parker (Arizona) 400.
Ynt: Sadece Jeep'ler Park Edebilir....! Öbürleri Zaten Çikamaz...
Diyokiiiiii en yakın rakibi jeep cj7 ye diyo 2 saat diyo hangi yarışa girdiyse neredeyse standart haliyle hepsini kazandı diyo sildi süpürdü diyo amerikalılar ona şöyle diyoooo ...
PLEASE! This is not a JEEP anything less than a SCOUT is just a car ...