Satilik Cherokee Lİmİted 3.7 4x4 Jeep Otomobİl Otomatİk

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ihalecihamza Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 22
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 14,075

SATILIK CHEROKEE LİMİTED 3.7 4X4 JEEP OTOMOBİL OTOMATİK

  • SATILIK

    Kullanılan: 1 100.0%
  • SATILIK

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    1







Ortalama bir fiyat paylasirsaniz eger
arayip aramamaya deger mi bir bakalim ona gore bos muhabbet edip kimsenin vaktini de harcamayalim
 

ben 180 bin km deki 5 senedir bindiğim her tür bakımı tam aracımı 48 bin tl ye sattım. oradan belirleyin işte olası rakamları. eğer bu araçlar askeriye çıkması ise her tür bakımları yetkili serviste yapılıyordu. her gittiğimde görüyordum zamanında. arka tamponları farklıdır. sadece benzinde kullanıldığı için endişe etmeye gerek olmaz. yeter ki şanzıman doğru çalışsın.
 


panel değişmiş olmasın? 26 bin de araba nasıl olacak...
 

Askeriyeden çıkma ise bu kilometre normal. Ancak askeri jeep'ler Mısır üretimi araçlardı ve piyasadaki muadillerinden daha kötü.
 



Bu Mısır yapımı keplerim için muadillerinden kötü deniyorsa ne gibi bi kötülük donanımı yoksa alt takımlarımı kötü bilen varsa yazabilirim acaba???
 

Askeri kullanımda olan araçların kilometre konusunda asgari ve azami rakamları şaşırtıcı olabilir. Bu model araçların kolordularda kullanılanları genelde birlik dışına pek çıkmaz. Özellikle belli bölgelerde güvenlik sebebiyle sadece birlik içinde kalır. Ankarada Genelkurmayın ani müdahele araçları kapının önüne bile çıkmamıştır. Ayrıca askeri araçların kademe bakımları emniyetin araçlarına göre daha düzenlidir. Başka bir açıdan, misal Erzurum özel harekatın defendırıyla İzmir bölgenin aracı arasında km ve kullanım bakımından net 50% fark vardır. Tabi aracın geçmiş kullanımına dair bilgilere ulaşmak biraz zor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Bu jeep'ler muadillerine göre kötüdür derken kullanıcı açısından kötüdür dedim. Aynı model araçların sivil piyasadaki muadilleri muhtemelen aracı tanıyan bilen ve seven kişilerce alınıp kullanıldığı için daha iyidir. Kindjal'ın da dediği gibi bu araçlar ilk geldiklerinde uzun süre kullanılmadılar. Daha sonra Komutan makam aracı olarak çok nadir olarak kullanıldı. Ve hemen hemen hepsi birlik içinde kullanıldı ve pek nadiren birlik dışına çıktı. Hatta hiç birisi ağır araziye girmemiştir biye denebilir. Ancak bunları kullanabilecek şöförlük bilgisine sahip asker zor bulunuyordu. Ayrıca askerliğini yapan herkes bilir ki askerimiz maalesef kendisine zimmetlenen aracı babasının aracı gibi kullanmaz ve aynı aracı bir çok kişi kullandığından çok sık arıza yapar. Bakımlarına gelince; bunların bakımları, bu model askeri araç olmadığından ve bunların da sayısı kısıtlı olduğundan bakım yapabilecek bilgide personel olmadığından servislerde yapıldı. O yüzden alıp baştan elden geçirme ihtimalini göz önünde bulundurarak almanızı öneririm.
 


Bazı noktalara katılmıyorum. Ulaştırmacıydım ben, bizde de vardı bu araçtan. Bu aracı sürecek şöför tümen içinden generale şöförlük yapması için seçilen bir asker oluyor. O askerden başkası o aracı sürmez, süremez. Kimse de generalin arabasını sürmeye niyet etmez zaten o yapılanmada. Ayrıca kötü kullandırmazlar o arabayı hiçbir askere. Asker zaten tek başına süremez o arabayı, illaki yanında emir subayı olur. Benim İstanbul'da gördüğüm çakarlı birkaç Liberty var onlarıda zaten en az uzman rütbede kişi kullanıyor.
 

Mısırda üretilen araçların Amerikadakilere göre neyi kötü ? Gerçek bilgi sahibi olan var mı ? kaportası mı zayıf , akisleri mi ince , aküsü mü küçük ? somut bilgi yoksa tahmini konuşmayalım lütfen , sadece sunroof ve koltuk ısıtma mevcut değil , başka eksik göremedim.
 



sunroof olmaması artı, çünkü ayakları kırılıyor artık hepsinin. ama koltuk ısıtmasız olmuyor soğuk iklimde. deri çünkü.