Serifender Bizon

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ozntan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 104
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 22,685
bunu bende görmüştüm birde direk kütük keserek te yapıyorlar ama sehpa sanki daha kullanışlı gibi duruyor gerçi sehpadaki araç altında çaışmayı hiç sevmiyoerum güvenl ide gelmiyor ama alt takımı indirmek için başkada şansım yok malum bizim atölyede çukur yok olsaydı iyi olurdu ama yok
 

Etiketler
Sehpanın ayarlanabilir olması cezbediyor sanırım sizi. . Bu ahşap versiyonun daha güvenli olduğunu düşünüyorum açıkcası çünkü sürekli yüksek şekilde düşme ihtimali yok, kırılma durumu olursa bi anda çökme yapmaz . Yekpare kütük zamanla aşındığında yeniden kestirmek gerekecek ama bunda yazdıklarına göre en üst katı yapıştırıcı kullanmadan sadece çivi ile tutturuyorlar böylelikle zamanla aşındığında sadece en üstteki parçayı değiştiriyorlar.
 



parça listesi belli yarın bi fiyatlandıralım bakalım kaç lira tutacak sehpa başına 25-30 tl gibi bir rakama denk geliyorsa uğraşır yaparım üzerinde bir rakamsa zaten yapmam 65 tl den 3 tonluk standlar var aynısından
 

hafta sonu yine atölyedeydik ama nedense çok iş yapasım yoktu elimde anahtarlar gezdim durdum....

öncelikle series araca defender cam panel koyduğumuz için onun sabitleme civatalarını yapmama gerekiyordu



bu işi halletim denemeden sonra bir güzel boyandı ve yerine takıldı
 

bunun dışında aracın menteşelerde efendere çevrilecekti o işide hallettim....


sağ sol dikiz aynalarını da taktık....
 



bu arada ahmetin aracında parabolik makas var sürekli ya yerli üretim bir makas kullanıldı diyordu ama hangi marka olduğunu bir türlü hatırlayamıyordu BMC firması ahmet unutur diye makas yaprağının üzerine yazmış hiç işlem görmeden direk takılıyor...... aklınızda olsun


bakalım alt takıma geçtiğm zaman parabolik makasa geçebilirim.....
 

sevgili arkadaşım Emre DÖNMEZ overland anatolia da aracımızı kutsamak gerektiğini düşünüp sticer leri yollamış sıra yavaş yavaş ona da geliyor.....
 

şimdi sırada göğüslük montajı var göğüslükte yerine takılınca artık elektirik işine geçebiliriz....

bu hafta içi döşemeci ile haşır neşir olacağız..... ondan sonra elektiriğe geçebiliriz.....

elektirik için çalışmalara devam

böyle birşey yapmak istiyorum iyice inceleyip ona göre hazırlıkları yapmam gerekiyor
 

Ekli dosyalar

  • Visio-Olivia.pdf
    421.7 KB · Görüntüleme: 291

Çalışmalarınız çok güzel gidiyor valla nazar değecek diye korkuyorum.Zaman mekan ve kağıt yokluğundan araç yatıyor benim. Seri 3 ızgarasını iptal etme düşüncem var radyatörü tutturabilecek bir ayak ayarlayıp hem gereksiz ağırlık yapıyor. Hemde ön kaputun eğri durmasına sebep oluyor.

Emre beyle aynı şehirde olmamıza rağmen tanışma fırsatımız olmadı telefonda görüşebildik aracım etiketlik kıvama gelince tekrar rahatsız edeyim . Overland'ın internet sitesi çalışmıyor bu arada.
 



motor kaputu nasıl eğri duruyor onu anlayamadım ?
 



Defender ön ızgarası ile arasında sol tarafta boşluk var bunun sebebi de kaput destek demiri Seri 3 ızgarasına denk geliyor.
 

benimkinde öyle bir sorun olmadı kaput tam kapanıyor ve eğrilikte olmadı anlayamadım nerede olduğunu
 

İşçilikle alakalı bir sıkıntı sanırım benim aracımda ki akşam fotoğrafını çekebilirsem göndereyim. O kadar baştan savma tamir tadilat yapılmışki anlatamam 2 parça sökebilmek adına 1 günüm gidiyor desem yeridir
 

ya land roverler kolay araçlardır aslında diye düşünüyrdum taki arkadaşım ahmet unimogu sökene kadar

emin ol koskoca unimogtan cıkan civatalar bir tası geçmedi

bizimkinlerde sadece koltukların bağlandığı panelde 45 civata söküyorsun ee bide paslı küflü ise ısıt olmadı kes bir sürü zaman kaybı
 

Kendi civata ve vidalarını sökmeye razıyım sonradan tamir tadilat yapan arkadaşlar 5 civata tutan yere civata atmak yerine 15 vida atmışlar ve paslanmış canım çıktı sökerken. o delikleri kapatıp orjinal noktalardan civata atıcam. Olurda bigün satacak olursam benden sonraki sahibi arkamdan sövmesin