yeni nesil araçların hava filitresinin girişine debimetre koyarlar. bu cihaz hava basıncını ayarlar ve arkadaşların dediği gibi standart 2000 mt rakıma göre ayarlıdır ve bu rakımlarda oksijen azlığından kaynaklı olarak motora karışım sağlayamıyor ve boğuluyor. bunun çözümü o cihazı iptal etmek ancAK önerilmez. çünkü o cihaz beyinle irtibatlıdır. saygılar
Gidilecek yerde uzun süre kullanılacak ise pompanın uygun avans ayarının yapılması gerekli günü birlik veya 3 5 günlük seyahatlerde çekiş ve dumana katlanmak başka çaresi yok,yüksek cetan'lı yakıt bir nebzede olsa çözüm olur.
aynen dediğiniz gibi cekiş kaybı bol siyah duman peki bu işlemi kendimiz yapamazmıyız örn yazları 0 deniz sevyesinde oturuyoz bazen 2000 metre deki köyde kalıyoruz 1 ay kadar 3-4 günlügünede 3000 metre ve üstüne çıktıgımız oluyor buralarda avans ayarını kendimiz yapabilrmiyiz
Eliniz biraz anahtar tutuyorsa tabiki,grank eksantrik ve pompa kasnagı üzerlerindeki işaretleri motor gövdesi üzerindeki işaretlerle aynı hizaya getirmeniz gerekiyor motor çalışmıyorken hepsi bu veya pompa kasnagı üstündeki işareti dönüş yönünde 5 mm kadar kaydırın.
(SORUMLULUK YAPAN KİŞİYE AİTTİR ;D )
standart bir skystarla yokuş yukarı ayağınızı gazdan çektiğinizde dahi çekiş problemi yaşamazsınız
kalkış esnasında da sınıfındaki diğer araçlara nazaran gayet seridir
çok güçlü bir motora sahiptirler
motor resmi için bakınız: http://www.otoselahattin.com/ana-sayfa/332-nissan-country-cikma-motor.html
Eliniz biraz anahtar tutuyorsa tabiki,grank eksantrik ve pompa kasnagı üzerlerindeki işaretleri motor gövdesi üzerindeki işaretlerle aynı hizaya getirmeniz gerekiyor motor çalışmıyorken hepsi bu veya pompa kasnagı üstündeki işareti dönüş yönünde 5 mm kadar kaydırın.
(SORUMLULUK YAPAN KİŞİYE AİTTİR ;D )
Ozan bey kayış ile yapılmıyor grang ve eksantrik üstündeki işaretler motor blogu üstündeki sente işaretlerini gördügünde pompa kasnagındaki işaretinde blok üstündeki işareti görmesi gerekiyor yada dönüş yönüne göre mm lerle ifade edilen oranlarda avans vermek mümkün bunun için pompayı motora sabitleyen somun ve civataları pompayı hareket etirmenize olanak tanıyacak kadar gevşetip işareti yerine getirmeniz gerekiyor.