Bir süre eski çalıştığım şantiyede 2006 model sorento kullandım. 2 hafta sonra geri verdim. Virajlarda daha kötü bir araca binmemiştim. Benim CJ bile yükseltmeden önce daha iyi tutunuyordu..
Uzunca sure sirketin aracini kullandim. Uzerinde ki markasini vermeyeyim ama Kore mali lastikler ile degil kar camur yazin ortasinda kuru asfaltta bile buz uzerinde gider gibiydi. Yakit konusuna gelince haftada ortalama 800 ila 1200 TL sadece yakita veriyordum. 2008 Mayis fiyatlari ile.
LR de cok kullandim ozellikle askerlik zamanimda. Gecen yil Subat ayinda Supurgelik`ten Yalova`ya inerken Sorrento altimdan kacti sagolsun karayollari yok kenari isaretlerini kanalin nerdeyse ortasina yerlestirmis e tabi onlari kerteriz alinca mecburen kanala kar uzerine yumusak inis yaptik.
Cok daha kotu yerlerden 110 ile cikmama ragmen maalesef Sorento kaldi ve cekici bekledi.
Sorento uzerinde ki lastikler de BFG AT idi.
2006'NIN 5 İNCİ aynıdan beri Sorento kullanıyorum kötü lastik den başka herşey sürücü hatasıdır ??? ???
Yakıtı 250, 300 arası klima ve kış ayına göre deyişiyor
Defenderle zor çıktığım yokuşu Sorento ile çoook rahat çıktım
Her pazar Baglum'un dağlarında geziyorum Defenderle
Sıkıntısı olan Sorentoya binsin gelsin ;D
LR ye rakip olarak Cj,xj,zj derken birde sorento cikti.
Sorento ile Lr yi kiyaslamak elmayla armutu kiyaslamak olur. Asfalti sorentoya araziyi LR birakalim.
2006'NIN 5 İNCİ aynıdan beri Sorento kullanıyorum kötü lastik den başka herşey sürücü hatasıdır ??? ???
Yakıtı 250, 300 arası klima ve kış ayına göre deyişiyor
Defenderle zor çıktığım yokuşu Sorento ile çoook rahat çıktım
Her pazar Baglum'un dağlarında geziyorum Defenderle
Sıkıntısı olan Sorentoya binsin gelsin ;D
Eger o rakkamlarda yakiyorsa muhtesem. Kullanim olarak ne sekilde yani sehir ici sherdisi karisik ?
Ben isim geregi surekli sehiricinde ve ozellikle ciddi yogun trafik icinde kullaniyordum. Malum GSM en cok buralarda kullaniliyor.
BIrazda su var sanki Sorento Airbus gibi her seyi kendi hallediyor 110 ise Ford Trimotor gibi surekli ucurmak zorundasin bir anlik hata yada dikkatsizlik ciddi sorun cikarabiliyor.
bence 4x2 olabilmesi ve low range özelliği çok güzel tüm modellerinde x-force dahil bu özellik direksiyonun solundaki yuvarlak formlu düğmeyle kumanda edilebiliyor
Konunun başlarında suzuki grand vitaralara sürekli 4 çeker denmiş. Devamlı 4 çeker sadece yeni model tek kapılarda var. 5 kapı olanlar 4x2 4x4 ve 4x4L seçenekli arazi şanzumanına sahiptir.
Konunun başlarında suzuki grand vitaralara sürekli 4 çeker denmiş. Devamlı 4 çeker sadece yeni model tek kapılarda var. 5 kapı olanlar 4x2 4x4 ve 4x4L seçenekli arazi şanzumanına sahiptir.
suzuki yeni kasayı ürettiğinde bende imkan vermemiştim iki çeker seçeneğinin olmamasına hatta temennim düğmeli olmaması yönündeydi ama aracı inceleme imkanım olduğunda inanmak zorunda kaldım hele 1.6 3k yeni kasa iyice şok etti beni low range bile yo sadece 4 çeker üstelik tam şaside değiller suzukinin amacı ne tam anlamış değilim diğer 4x4 lerle arasındaki avantajı kendisi elden bıraktı düşünün sorento bile low seçenekli ve 2 çeker oluyor ve merdiven şasi bu beni çok şaşırttı üstelik avrupadaki versiyonlarında standart kilitte mevcut