suzuki 2005 grand vitara...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan MOBİDİK Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 24
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 4,471
Ynt: suzuki 2005 grand vitara...


..
bundan 2 tane ön lere takarsanız..ön dif.+akslar döner ama tekerlegi çeviremez..ee ne işe yarıycak o zman derseniz..2L isimli size özel bir vitesi olacak kaldırıma falan ,düz duvara tırmanmak gerektiğinde debriyaj kokmayacak kısaca diyebilirim..

yada aşırı yüklü iken rampada >> 2L 'ye alınca hiç zorlamadan tereyag gibi sıyılcaktır.. ben bunu hep yaparım ..resimdeki model en kaliteli +en pahalı olanıdır onu tavsiye ederim..
 

Etiketler
Ynt: suzuki 2005 grand vitara...

önler manuel hub oluyor.doğrumu anladım..toyotalarda olduğu gibi boşa alındığında tekerlek dönüyor ama diff devre dışı..diğer söylediğin kişiye özel 2L anlayamadım..
 

Ynt: suzuki 2005 grand vitara...

Selamlar.aracınız hayırlı olsun.Oğuz beyin bahsettiği 2L olayı şöyle oluyorki.3 kapı 90 model pajeroyla römorkla 1,5 ton yük çektiğimiz oluyor.önler manuel hub.hublar free konumundayken,dik yerlerde arazi vitesini 4L konumuna getirip tüm gücü arka lastiklere verip kolayca çıkıyoruz.düze gelince hubları ellemeden vitesi normale getirip devam..saygılar..
 

Ynt: suzuki 2005 grand vitara...

aracın orjinali sabit kilitli hub suz da denilebilir..hub gerekmezde denilebilir..

ama hub takınca ön tekerleri elle devreye alıp 4 ceker yaparsınız..ama asvaltta kullnılmaz..

ön ler hublu önler iptal iken 4L vitesi ile...arkadan 2 cekerli muhteşem torklu vitesiniz olur.. anlatabildim.inşallah.. sürat yarıya düşer ..ama düz duvara zorlanmadan cıkar..
 

Ynt: suzuki 2005 grand vitara...

bu uygulama bana çok ilginç geldi...mantık olarak L4 aldığınızda ön çekişi devreden çıkardığınızda arka çekiş nasıl ikiye katlanır? bunu anlamaya çalışıyorum..bunu yeni duydum..araştıracağım..eğer bu doğruysa manuel hub olan araçların hepsi için geçerlimidir?
 



Ynt: suzuki 2005 grand vitara...

örnek>> 2. vites max sürat 100km. yapabilen bir arac..4L viteste max 50 km.cıvarı yapar.....dişli oranına na göre her arac + - % 3-5 oynıyabilir..

100 beygir se motor güçü..bunu 200 olarak alırsınız..
 

Ynt: suzuki 2005 grand vitara...

oguz1134' Alıntı:
örnek>> 2. vites max sürat 100km. yapabilen bir arac..4L viteste max 50 km.cıvarı yapar.....dişli oranına na göre her arac + - % 3-5 oynıyabilir..

100 beygir se motor güçü..bunu 200 olarak alırsınız..


eyvallah..L4 çalışma prensibini,devir farklarını ve güç oranlarını biliyorum..L4 te önlerin devreden çıkartılıp farklı kullanımını göstediniz..bilgilendirmeler için sağolun..başınızı ağrıtıyorum ama size bir şey daha soracağım...araç H2 de iken lifte kaldırdığımda ön tekerlekleri döndürdüğümde akslarda dönüyor.buda demek oluyorki ön diffte dönüyor...bu normalmi?
 

Ynt: suzuki 2005 grand vitara...

sizki kulagı tersten tutmak gibi bir şey ..ön şaftı cevirince ön sag sol aks lar dönüyormu..? dönüyor ise vakum tertibatında bir anormallik var..

konu grand...! başka capondan cakmam..
 

Ynt: suzuki 2005 grand vitara...

sağol oğuz kardeşim..anladım..baktıracağım..