Merhaba; ben Denizliden Ramazan yaklaşık 1 yıldır forumda garaj bölümü inceliyorum çok hoşuma gidiyor herkese teşekkürler. Yaklaşık 1.5 yıldır suzuki lj80 kullanıyorum teknik ve parça kısımlarla çok sıkıntım oldu bunun sebebide sanırım Türkiyede bu araçtan olmaması veya ben rastlamadım. şuanda araç antalyada komple motor yapılıyor ve frenler disk yapılıyor. şuana kadar ufak tefek boya ve kaporta haricinde birşey yapılmadı kaporta kısmı ve alt bölümle alakalı (yükseltme,amörtüsör,makaslar difransiyel gibi değişiklik) bu araca neler yapabilirim.Tabiki dış görüşüyle alakalı yapılacak fikirler verirseniz sevinirim.yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. Araç özellikleri
Suzuki Lj80
4 silindirli 800 cc, 42hp 4x4 bir araç.
birkaç resim sizlere. 1. resim aldığımdaki ilk hali daha sonrakiler ufuk tefek değişmiş hali. Yenilikler yapıldıkça resimler ilave edilecek.
Aracınız çok hoş gözüküyor.
Eğer Samurai SJ 410, SJ 413'le uyumluysa difransiyel ayna mahruti oranları değişimi mümkün.
Bunun yanında makaslara kat atarak ve makas küpelerinden araca daha büyük lastik koymak için yer açma imkanınız var.
Ama her şekilde 235/75/15 lastik sığar gibi gözüküyor o çamurluklara.
Lastik büyünce ayna mahruti değişimi de gerekecek.
Ama bence araç çok orijinal duruyor. Mümkünse sayılı adette bulunan bu aracın orijinalliğini bozmayın.
aracın son resimdeki hali bizim cj5 lere benzemiş, belkide bu yüzden sempati duydum, şimdiden kolay gelsin diyelim.
aracınızın 800 cc oluşu ilginç. çamurluklar izin verip büyük lastik taksanız ve ayna mahrutiyi değiştirseniz bile torkunu bilmediğimiz motorunuz büyük lastiklerde sorun çıkarabilir.
türkiye de belkide 2. si olmayan bu araca nasıl sahip olduğunuzu merak ettim.
aracınız cok güzel degerli bir arac bu aracın dünyada benzerlerine cok farklı modifiyeler uygulanıyor lakin yurdumuz için bu pek mümkün degil bence aracınızın orjınalligini koruyarak kullanın kıymetli bir arac
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Bu araçta gerek kalmadıkça değişiklik yapmayı düşünmüyorum.Tabi parça sıkıntım var ana şanzuman mecburen değişti . Bu araçla alakalı parça bulma şansım varmı.en önemlisi kendi orjinal şanzumanı nı bulup takmak istiyorum.
kaportayla düzgün uğraşacak kaportacı arıyorum. Aracın üzeri polyester 4 parça kırıklar var iki kere yaptırdım olmadı uğaş vermiyo bizim kaportacı arkadaşlar. Denizli çevresinde varsa bildiğiniz arkadaşlar bi proje yapabiliriz.
ayna mahriti değiştirmeyi motor yapıldıktan sonra performansını bakıp değiştirmeyi düşünüyoruz.
aracı 2008 ekiminde internetten (sahibinden.com)bularak fethiye göcekten aldım. aldığımda bu araçtan Türkiyede olmadığının farkında bile değildim.
Motor 800 cc ise maruti-altoların motoru kullanılmıştır muhtemelen diğer parçalar için de yaşı sizdeki aracın yaşına uygun maruti suzuki ya da suzuki altolara bir bakın derim. Bu arada araç çok sevimli
Suzukimizin komple motor yapıldı ön frenler diske çevrildi şu anda koparta işimiz var.
Kaporta ve polyester işimiz var. yeni resimler koyuyorum. yeni fikirler verirseniz memnun olurum.
En önemli polyesteri ile uğraşıyoruz kırıklar ve çatlaklar var. Polyesterin üst kısmına civataları üptal edip mandallı açılır kapanır hale getiriyoruz. Fazla kırık yerleri saç ile destekleyip polyester yapıyoruz.
Bu Türkiyede tek olan aracı bence elinizden geldiği kadar orjinal tutmanız çok güzel olur... İnşallah en iyi şekilde toparlayabilirsiniz aracı. Kolay gelsin. Lazım olan bir parça falan olursa her türlü yardımcı olabiliriz..