Suzuki-grand Vitara 2.0td Xl-7 Bilgi Almak İstiyorum

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan furkan53 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 33
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 19,822

Eyvallah hocam. Takviye ile çalıştırdık şimdilik. İnşallah bir daha sapıtmaz. Şu bosch işimi görür sanırım. İş yüzünden merkeze inemiyorum, 95'liği de internetten alacağım. 105 ile anca yazın uğraşabilirim, O zamana kadar bu akü götürmez beni, daha çok soğuk yapacak burada...
 

Etiketler
şu konuda beygir ölçümlerimi paylaşmışım..

>> jimny için performans artırmak istiyorum önerileriniz nelerdir

chip tuning sonrası bende beygir,eşek,midilli vs cıkmadı..

cıktı diyen arkadaşlardan da bi cıktı kagıdı istesek ayıp mı olur..?

cok iyi bi ecü tamirçisi ve aynı zaman chip tuning çi birini bulup beraber baş başa verip yapılabilir..
amma adam lar degil atelyedeki masasına ,bilğisayarına ...dükkana bilem sokmuyolar..


egr iptal edilip ona giden ekzoz gazıda kesilin ce tüm eksoz gazı turbo pervanesini döndürecek şekle gelir ise bu arac uçuyor bizzat denedim.. ama başa cıkamadım içime eksoz gazı gitmiyor diyem 40 yerden egr arızası verdi başa cıkamadım..devamlı yanan sarı lamba beni ayar etti elimin altında makina da var dakkasında söndürsem de ışıgı beni sinir etti..ecü için den de kapadık gene olmadıydı..
motorun işleyişini bozmadan her şeyi standart da bırakıp turbo ile oynamak en mantıklı en zararsızı.. derim..
 

eni .boyu ,yüksekliği ölçün ..yalnış bişi yapmayın eskisini fiyattan düşüyorlar aracla aküçüye gidin mutlaka derim..
 


Yazılımı nerede attırdınız hocam. Bir de bunun uzun vadede motor ömründen götürdüğünü okudum, ne kadar doğru bu.

Doğrudur ben de duydum mantığım da öyle diyor ..Yani motor ömründen alır. Ancak temel prensip aracı yazılımdan önceki modda ve usülde kullanmak gerekiyor.Yazılım var nasılsa beygirim büyüdü diye asılmayacağız..Sıkıştığımız yerde işe yarayacak...Bir de yağ değişimini daha kısa aralıklarla yapıyorum...
 




95'lik Bosch akü cuk diye oturdu. 2 ayı geçti takalı. Ama benim motor arıza lambası ve 3000'de kesme sorunu hala devam ediyor. En son servise götürdüğümde Oğuz Bey'in söylediği mzaot sensörünü söküp temizlemesini söyledim, "bana ustalık mı taslıyorsun" havasına girdi iplemedi... Önceleri stop edip biraz bekleyip çalıştırınca geçiyordu. Geçen yayla gezisinde stop edip çalıştırdıktan sonra tekrar kesmeye başladı ayar oldum... Trabzon'daki Suzuki'ci arkadaşlar, yetkili servisten uzak durun. Bu kadar berbat çalışan bir servis daha görmedim... Bosch servise götüreceğim artık aracı.
 

Uzun zaman olmuş bi gezeyim dedim. Bu yazdığım sorunu unutmuşum. Aracı araştıranlar için bilgi geçeyim. 3000 devirde kesme sorununu halledeli baya oldu, common rail üzerindeki mazot basınç sensörü ve kırık olan hava valfi değişti, arıza lambası söndü.
 

Benim kindede aynı sorun var. Nasıl çözülecek acaba
 

Cok acil benimde bunu yapmam lazım yoksa patlayacagim yolda durmaktan
 



Benim kindede aynı sorun var. Nasıl çözülecek acaba
Merhaba, ben aracı mı sattım. Gösterge ışığı beni çok uğraştırmıştı. En son işi servise bırakmayıp “Ben mazot basınç sensörünü değiştirmek istiyorum dedim.” Neden dediler. “Öyle!” dedim. Aracı bilgisayara bağladılar. Mazot basınç sensörünün yanında hava valfi ile şimdi hatırlayamadığım başka bir parçanın da arızalı olduğu ortaya çıktı. Ama motorun arıza durumuna geçip stop ettikten sonra tekrar düzelmesinim sebebi hava valfindeki çatlaktı. Yüksek irtifaya çıktığımda inişe geçerken araç arıza moduna giriyordu. Usta bu çatlak esneyince oluyor demişti. Toplamda 3200 lira vermiştim o ışığı söndürmek için. İyi bir servise götürmenizi tavsiye ederim.
 

Kesin
Kesinlikle bende istiyorum bundan yoksa kahrimdan öleceğim
 

Cok guzel bende bu ikisine mı baktiracagim
 

Baya bir sıkıntımıymis çok ellemeden satmak en mantikli.is herhalde yoksa anladığım kadariyla çok farkli sorunları oluyor bu araçların genelde hep aynı sorunlar görüldüğü kadariyla cevabınız için teşekkürler.
 

Ben de 6 yıl XL 7 kullandım. Arkadaşların sorunlarına benzer bir sıkıntı yaşamadım ama egr arızalandı. Servis fiyatı 500 dolardı. Yurtdışından 100 euro gibi bir almancı arkadaşa getirttim. Bunun dışında bir kere ağır bakımna soktum. Ustamız rulmanlardan birinin bulunmadığı için tornada içinin değiştiğini hiç bir sorun olmayacağını söyledi. 1 ay sonra o rulman kitlemiş 2 sene öncesi 3000 lira masraf çıktı. Arka fren balatasına diferansiyelden yağ geliyordu. Diferansiyel keçesi de değişse yine yağlanıyordu. Aks yuvasına tornacıda dolgu yaptılar yine olmadı. En sonunda bir usta aracı bile görmeden şikayetime göre abs dişlisinin değişeceğini söyledi, gerçekten sonrasında sorun halloldu. Baktım araca özel kronik veya karmaşık bir sorun yokken bile orjinal yedek parça ve anlayan usta sıkıntısı yüzünden sıradan sorunları ile bile başedemez hale gelmişim, sattım kurtuldum.
 



aynen anlamayan usta olunca sıkıntılı ben forumdaki arkadaşların yaşadığı problemler sayesinde hepsine bilgileri verdikleri tekrar teşekkür ediyorum; 3000 deviri geçmeme sıkıntısını diğer hiç bir yerini elletmeden mazot müşirini değiştirerek hallettim çıkmaçıdan aldım bir adet 407 2000 hdi muşiri ve mazot filitresi 18 tl oldu da bitti maşallah. evet devir almıyor yokuşlarla özelikle ama bu mazot pompası valfi diye geçen 0281002493 parça kodu olan parçayı değiştirdiğimde 110 hp gücü normal olarak üretiyor çekmiyor diye başka yerlerini oynatmayın derim. yine yokuşlarda illaki yığılma yapıyor eskiden aynı çıktığım yokuşu 70 ile zor çıkarken değişimden sonra 110 la çıkıyorum çok şükür. benden çıkanı da ölçüm yaptırdım elektrik aksamında bir problem çıkmadı. bence forumları iyi takip ederek arzanıza burdki tavsiye edilenleri uygularsanız çok rahat edersiniz. özellik oğuz beyin yaptıklarına yazdıklarına dikkat edin tam bir rehber olacaktır size. benim şuanda tek eksigim turbonun kelebeklerini ne şekilde büyüteceğimi bilmiyorum onu oğuz beyden öğrensem araç keyifle binilecek bir araç haline gelecek inşallah. bunun hakkında bilgisi olan varsa kelebekleri sipariş edip ne şekilde genişletiliyorsa turboyu sökmeden önce yapacağım inşallah. bunu da oğuz bey haricinde bir yerden duymadım görmedim ama onun ki çok randımanlı olmuş ve motora neredeyse hiç zarar vermiyor. bilen arkadaşların hepsinden yardımına ihtiyacım var. sevgi ve muhabbet ile kalın