Şamil bey merhaba, projeniz çok güzel olmuş hemde ergonomik.Ben vitara JLX kullanıcısıyım,bende sizinkine benzer bir proje uyguladım yakında fotoğraflarını yüklerim ama sizinki çok estetik birşey olmuş paylaşım için teşekkür ederim.
Teşekkürler
önemli olan kendince birşeyler katabilmek. Sizin uygulamanız ile ilgili görselleri bekliyoruz. Bir önceki aracım 2001 5 kapı jlx idi, bu araçların tavan barları genelde sonradan koyulma. Tavan barınız yapıştırma ise bagaj yükü ile birlikte kopma riski olabilir, dikkat
Teşekkürler.
Taban kısmında baklavalı patlatma aluminyum koymayı düşündüm ancak endişem rüzgar sesi yapması. Bu yüzden bu hali ile bıraktımki normal kullanımda sürekli tavandan rüzgar sesi gelmesin . Mevcut hali 120-130 km/h hızlara kadar rahatsız edici bir ses vermiyor.
rüzgar sesi ihtimalinden dolayı tavana kalıcı bir taban koymayı düşünmüyorum. sadece gezilerde kullanmak üzere 2 adet kum paleti (yine kendi imalatımız olacak) bağlanacak, kum paletleri aynı zamanda yük taşıma görevide görecek.
yinede teşekkürler, düşünmeniz yeter
Çok güzel olmuş. Özellikl Alüminyum oluşu harika. Sisler dahil 10 kg mükemmel sonuç.
Dışarıya iş yapıyorsanız. Tavan sepeti ve arka merdiven yaptırmak isterim.
Çok güzel olmuş. Özellikl Alüminyum oluşu harika. Sisler dahil 10 kg mükemmel sonuç.
Dışarıya iş yapıyorsanız. Tavan sepeti ve arka merdiven yaptırmak isterim.
Teşekkürler , hafif olması ve korozyon direncinden dolayı aluminyumu özellikle tercih ettik.
Malesef ticari bir olayımız yok, amatörce dostlarımızın desteğiyle yaptık
Dün bütün gün araştırmama rağmen bu konuyu görmemiştim çok güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık.
Tavan barım olmadığı için orjinal bir şekle yakın bağlantı nasıl olur diye araştırıyordum.Bu polyamid ayak işi çok orjinal olmuş.Kendime uygun bir ayak tasarlayıp yaptırabilirim belki.
1-Polyamid malzeme kimlerde satılır.Kimler istediğimiz gibi işleyebilir.
2-Kullanılan alimiyum normal aliminyum borumu yoksa sertleştirilmiş veya herhangi bir özelliği varmı.Normal balkon korkuluğu vs yapan yerlerde bulunan borular iş görürümü
Teşekkürler
Teşekkürler , hafif olması ve korozyon direncinden dolayı aluminyumu özellikle tercih ettik.
Malesef ticari bir olayımız yok, amatörce dostlarımızın desteğiyle yaptık
estetik açıdan da maliyet açısından da güzel bir çalışma. daha önce dikkatimi çekmemişti. emeğinize ellerinize sağlık. değişiklik yaptıysanız paylaşırmısınız.selamlar.
Forumu kullanan herkes kendince yaptığı uygulamaları, edindiği tecrübe ve bilgileri açıkça paylaşıyor. Burada tarafımca tasarlanan ve arkadaşların emeği ve desteği ile ortaya çıkan, paylaşılan bir uygulama için "kopyaladınız" ifadesi ağır olmuş. Şemsettin usta ile de kamplardan kısa da olsa tanışıklığımız ve muhabbetimiz var bu uygulamayı görmüş ve esinlenmiş olsa idim açıkça bu bilgiyi de ekler paylaşır idim. Her iki çözüm ve tasarımda birbirine yakın ve konsept olarak ARB ile benzer. Bizimki amatör ve kendi aracımız için bulunan bir çözüm. Ticari amaçla yapılanlar mutlaka daha iyi olacaktır.
Emin olmadan ithamda bulunmayalım, emeğe saygı
Kafamı en çok kurcalayan konu tavan sepetinin alt borusunu aracın üzerindeki tavan çıtalarına direkt ara adaptör ile tutturmaktı. İlave tavan barı kullanmak istemedim ayrıca bazı uygulamalarda aracın tavan çıtası delinerek montajlandığını gördüm ancak aracın orjinalliğini bozduğundan tercih etmedim. İstediğim zaman tavan sepetini sökebileceğim resimdeki ara bağlantı parçası tasarlandı. ara bağlantı siyah polyamidden işlendi
Orta kısımdan 2 adet M8 imbus civata ile sıkılarak sabitlenecek