KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Merhaba.Eğitime devam diyorum ve Discovery3 Terrain Response sistemi nedir ve ne işe yayar.
Türkçe çevirisi en uygun Zemin kontrol diye geçer.Aynı motor,şanzıman,transfer kutusu ve difransiyellerle farklı zemin koşulları ile karşılaşıldığında sistemin o zemine uygun modu seçilerek hareket kabiliyetini arttırmak diyebiliriz kısaca.
Kıymetli bilgiler için teşekkürler
Lr nin önemli bir özelliğine açıklık getirmişsiniz
Araç yönetimi üzerinde etkisi tartışılmaz ama s/ w ağırlıklı olması biraz tedirgin etmekte, kritik bir durumda arazide devre dışı kalırsa diye , o zaman sadece diğer yönetim fonksiyonları olmayan bir denebilirse 4 çeker haline gelecek
Teknolojisinden tedirginlik duyulması doğru değil bence 1000'de 1'lik bir ihtimalden korkarak 999 güzelliği görmezden gelmeyelim biraz acımasızca oluyor Tüm bu teknoloji profosyonel sürüş tekniklerinin simüle edilmesi aslında,gaz kelebeğinin açısından tutun motor ve şanzımanın konum ve tork ayarlarına seçilen program şablonuna göre elektronik bir rallicinin sürüş desteğini aldığınızı hayal edin bence muhteşem.Artı olarak ülkemizde yanlış bir kanı var sanki bu taşıtlar sadece ve sadece 50-60 cm çamurlu kayalık ve 40 derece rampalı arazide kullanılacak standartlarıda öyle olmalı gibi (disco 2'nin körüklerini atalım yay takalım,disco 2 yaramaz çok elektronik var vs..)400000 tl değerinde bir aracı sadece çamur için üretirseniz kapıya kilidi vurursunuz kimse almaz almakta mantıksız olur.Landscape teşekkürler bilgilendirme için.
Bazı lr3 lerde o ortadaki yuvarlak joystick yok. Bu aracın donanımına göre mi değişiyor? Onun olmaması araçta terrain response sistemi olmadığı anlamına mı geliyor?
Bazı lr3 lerde o ortadaki yuvarlak joystick yok. Bu aracın donanımına göre mi değişiyor? Onun olmaması araçta terrain response sistemi olmadığı anlamına mı geliyor?