Arkadaşlar bir doğa dostu olarak kendimize yeni bir yol arkadaşı edindik.Kendisi 1994 model resmi kurumdan çıkma FJ75 Land Cruiser 4,5 .Bu arkadaşı ANKARA da güzelleştirmek ve kaslandırmak için Ankaralı dostlarımızdan yardım talep ediyoruz.Motor , yürür aksam ve off-road donanımlarını yaptırabileceğim güvenilir bir usta veya garaj arıyorum.Araç Bolu da iş için sürekli Ankara’ya yolumuz düşüyor.Bu sebepten Ankaralı arkadaşların önerilerini bekliyoruz.Saygılar
Toyota 4,5 benzinli hj75 fj75 acarları hakkında bilgi verecek kimse varımdır. Ayrıca bu araçları İstanbul'da off-road dönüştürecek ve yedek parça bulabileceğim işin ehli ustalar adreslerini yazabilir mi ?
Toyota 4,5 benzinli hj75 fj75 acarları hakkında bilgi verecek kimse varımdır. Ayrıca bu araçları İstanbul'da off-road dönüştürecek ve yedek parça bulabileceğim işin ehli ustalar adreslerini yazabilir mi ?
Benim aracım 94 FJ75 Troop Carrier.Aracı bildiğin çıplak aldım.İlk ön takım ve makaslar tamir gördü.Daha sonra pişman olacağım bir hareket yapıp lastikte acele ettim ve 255/85/16 BF-MT lastik ve jant takımı aldım.Ama acele etmeyip 35'' extrem lastik daha mantıklı olurmuş.Gelelim araca araç 4,5 L v6 24v olduğundan gaz da takılsa yakıt çok.Hem offroad yapayım hem şehir içi kullanayım mantığına ters.Ama ben sadece hafta sonları offroada çıkacam diyorsanız --- BÖYLE BİR MAKİNA YOK -- .Tek dezavantajı kasa çok uzun .Parça problemi yok.Aynı zamanda içinde konforda pek aramayın derim.Bu tür araçlarda yükseltme genelde makas küpeleri ile oluyor.Fakat eğer mümkün olursa ben makasları aksın üstüne almayı düşünüyorum.Çünkü araç ne kadar yüksek görünse de makas kafaları aşağıda kalıyor.Tabiki aktarmalarda bi orantısızlık çıkmazsa !! Bir de 35'' taktık mı değme keyfine ( yanlız 35'' te ayna - mahruti değişimi gerekebilir.Bu da karanlık nokta !!)
Bu kasalar için merak ettiğim konu uzun yolda gezmeden ne kadar hıza çıkabiliyor , yani sürücüyü kasmadan 120ye çıkılabilir mi ... kullanma fırsatım olmayan ama aklımda kalan araçlardan birisidir kendisi