fordun mühendislerinden birisi transit motoru koyulan defenderlerden bastetmişti. yeni defendere puma motor koyuluyor. arkadaşlarda kazalı araçlardan çıkan transit münibüs motoru koyuyorlar dedi. Bu motor 30 derece eğimde motoru ancak 3,5 dakika yağlar ondan sonra yağlayamaz motor yağsız kalır demişti. belki defender bu tip bir olay yüzünden motor yemiş olabilirmi?
fabrika çıkışı transit (puma) motor takılı ise yağlama problemi olmaz o motoru bu gibi durumlar göz önüne alınarak bikaç modifiye çalışmasından geçiyor diye biliyorum sonradan takılan servisi motoru falan ise mümkündür. . .
land motorunda sıkıntı yok zaten münibüs motorunda sıkıntı eğim hesabı olmadığı için oluşuyor. arkadaşlar ford motoru atınca 120- 130 - 140 hp tamam zannediyorlar.