Mevcut atka kabinüzerinde bulunan taşıyıcı omurgayı kullanabilmek için biraz kesmek gereti...Daha sonrasında Ahmet Usta baya kulaklarımızı çınlatarak bu omurgayı doğrayıp biçti ve şakülüne getirdi... ;D
İlgisi olan ve takip eden arkadaşların bilgi dağarcığı için bir bilgilendirme yapayım... Ünimog un şasesi bir birinden bağımsız olarak ters yönde hareket edebilme kabiliyetine sahip yani aracın difransiyelleri şasenin traversi yani bağlantısı şeklinde dir.Örnek verecek olursak önsağ teker yükselirken solön yükselmez yere limitine kadar yapışık kalır.... Dolayısı ile hem kupanın hemde kasanın şase üzerinde esneyebilen veya hareket edebilen bir yapıda olması gerekmektedir.
Bizde bundan hareketle aşağıda ki gibi kasanın bağlantılarını hareketli yaptık...
Vallahi ilgiyle takip ederken öyle bir hal aldı ki, neredeyse her vakit bulduğumda "ne oldu acaba" diye bakmak geçiyor aklımdan. Çok güzel gidiyor, emeklerinize sağlık, ben de neredeyse sizin kadar sürüp dağlara vuracağınız anı bekler oldum... :