Alt yapıyı tamamen değiştirmeye doğru gidiyorsun. Hem çamurluk boşluğunu maksimum kullanmak hem de tekerlek aşağı salınımını arttırmanız için mevcut yayları sabit tutarak uzun hareketli amortisör kullanmanız gerekir. Bu sefer de yaylar için sabitleme kulesi lazım (dislocation cone). Daha sonra da viraj denge çubuğunu sökmeniz gerekiyor. Normal halde aracın ön ve arka yükseklik değerleri farklıdır, arka biraz daha yüksektir. Önce aracı poly bush kit ile normal hale getirip ölçülerini alın. Arada fark olmalı, eğer direk takozlarla mevcut halde yükseltme yaparsanız amortisörler normal çalışma mesafesinden yukarıda (açık) kalır ki bu da tehlikeli bir durum. Bir de araçtaki lastikler galiba 255 gibi duruyor, sizinki 315, çamur için pek de uygun bir durum değil.