Yapmayın Kasım bey, 12 yıl 112 acilde (Susurluk) çalıştım. Olaya sadece ölüm olarak bakmayın, söyledikleriniz doğru ama olaya araç içi sıkışma, sakat kalma olarak da bakın. Düşük hızlarda yapılan kazalarda 5 yıldızlı bir araçtan şahıslar kendileri çıkarken, 3 yıldızlı bir araçtakiler sıkışarak ölebiliyorlar yada sakat kalabiliyorlar. Ben ncap testlerini çok gerçekçi buluyorum.
Burun buruna girmiş 2 otomobilden birisinin kabininde hiç birşey yokken, diğerinin direksiyonu arka koltuğa gelmiş olabiliyor.
Bende gerçekci buluyorum.Böyle testler olmasa fabrikalar daha rahat davranır bu konularda! Ayrıca bu test olmasaydı navara'nın airbag lerininsürücü kafasını çarptıktan sonra açıldığını kim fark edecekti? Bu sayede yazılım güncellediler de 1 yıldızdan 3 yıldıza çıkıtı!
Yüz kilometra hızla kafa kafaya çarpışırlarsa eğer görüşüm; bj60 yada suburban'cı kemer takmışsa kurtulur, eğer takmamışsa ölür. Yeni model araçtaki kemer takmışsa ölür, eğer kemer takmamışsa çok fena ölür.
Hasar almamak her zaman işe yaramaz! Firmalar kontrollü deformasyonla kabin içine ve sürücüye uygulanan ''G'' kuvvetini mümkün olduğunca sönümlemeye çalışıyorlar! Bence bj 60 ta kemer takılıysa iç kanamadan ölürler ...
Hasar almamak her zaman işe yaramaz! Firmalar kontrollü deformasyonla kabin içine ve sürücüye uygulanan ''G'' kuvvetini mümkün olduğunca sönümlemeye çalışıyorlar! Bence bj 60 ta kemer takılıysa iç kanamadan ölürler ...
peki kaç yıldız aldığı beli olmayan bir bj60 land cruiser ile günümüzün en güvenli hatchback bir otomobili kafa kafaya girse kim sağ çıkabilir araçtan aceba
Anlatmak istediğim bu değildi ama bende size bir soru sorayım. Kafa lafaya giren bir Navara'nın mı, yoksa Amarok'un mu yada L200'ün mü içinde olmak istersiniz?
Olayı burun buruna çarpma değilde düşündüğünüz araçları bide aynı hızda direğe çarptırın?
Hangisinin içinde olmak istersiniz? Ör: Ranger, Navara, L200 ve Toyota Yaris
Ben şahsen Yarisin içinde olmak isterdim
Konunun özüne dönmek gerekir ise ve konunun özü AMAROK ise çocuk bile 6 ayda apıldar bekliyeceğiz 1 sene kadar burdaki AMAROK kullanıcısı sayısı artacakmı artmıcakmı, çamurun karın tepenin taşın içinde zor şartlar da AMAROK resimleri yayınlanmaya başlıcakmı başlamıcakmı ona göre aracın ne olduğu ortaya çıkacak.
kesinlikle bu düşünceye katılıyorum bekleyelim ve görelim arazide performans nasıl olacak, zorlamalar neticesinde ne sorunlar yaşanacak, tamir ve bakım masrafları ne olacak ve bütün bunların toplamı Off Road camiasında tercihleri nasıl etkileceyek... önümüz kış nasıl olsa
Olayı burun buruna çarpma değilde düşündüğünüz araçları bide aynı hızda direğe çarptırın?
Hangisinin içinde olmak istersiniz? Ör: Ranger, Navara, L200 ve Toyota Yaris
Ben şahsen Yarisin içinde olmak isterdim