Yeni Aracım Range Rover Classic 1987 Model

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan oky Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 148
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 38,368

Etiketler







aracın yurur aksamının tum plastık takoz ve contaları ile motor ve anzıman takozları rot başları ,poliüretan burçlar vs. ;



 


2. el 1.41 oranlı şanzıman alındı, içi açılıp elden geçecek ; 1.21 olan orjinal şanzıman sökülecek. lastiklerin büyümesi nedeniyle şanzıman 1.41 e çevriliyor aracın rahatlaması için; ( sanırım bu işlemle ayna mahruti oranını değiştirmeye gerek kalmayacak???? bilgisi olan varsa düşüncelerini beklerim .)







 




aracın tabanında bulunan küçük paslanmalar ve çürükler için taban halısı sokulecek paslar curukler temızlenecek , boyanacak aban sacı ustune yalıtım yapılıp taban halısı sarı veya kahverenkli halı ıle degısecek (eskısı sıyah vede aracın yatmasından dolayı bıraz bozulmus degıstırmek gerek)
 



Oktay kolay gelsin hızla girişmişsin arabaya
diğeri gibi güzel olacak bu da...

Hamdi abi sayfasında 2012 kusur listesini paylaşmış
Motor no hafif kusura dönüyor gibi gördüm.

Bu rangelerin 3.5 motorundan takılabilir mi acaba benim arabaya?
Ustana bir sorabilir misin?

Eğer motor değişim sıkıntısı kalkarsa çok keyifli olabilir benim seri3
3.5 motor hoplatır
 

fırat sordum "cok masraf cıkarır cok degısenı olur o araca gerek yok bı sanzımana bakalım gerekırse serı sanzıman takılır dedı arac gayet serı olur 7 50 de takılır , difransıyel kılıt ısı zor " dedi
 



kolay gelsin gayet başarılı ve bilinçli devam ediyosunuz...takipte fayda var